• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Foder måste vi ha, eftersom vi ska ha en ficka på vänster sida när man öppnar kortet, i fickan ska det finnas ett kort med mer information

Vi får väl se hur det blir helt enkelt, men limma hade inte jag heller tänkt göra, jag har andra metoder 

• Anja 19 juli 2008

Shit, jag kollade precis våra konton... Vi har massor kvar att köpa, både badkar, inredning i garderoberna, persienner osv... men vi har INGA pengar kvar, förutom bröllopspengarna!

Så knäckt jag blir nu!!! bläääää...

Hur f..n har vi kunnat göra av med så mycket. Det har kostat sjukt mycket det här. Ny diskmaskin, ny tv, playstation 3, julklappar etc etc... (nödvändiga saker va!) Vad f..n har vi MER köpt! Vi har ju uppenbarligen bränt 70 000 kr! jag fattar INGENTING!

• Anja 19 juli 2008

Meeen vadå för metoder... jag behöver ju oxå en ficka till bröllops-abc:t!

Det hade varit grymt coolt med en guldficka i ert kort tycker jag, med den där extra-infon på ett rosa ark!!!

• Anja 19 juli 2008

Snälla dela med dig av dina metoder. Jag orkar som sagt inte limma och hålla på (sitter ju och skär till och limmar varje liten jä..la bård på alla korten och det RÄCKER )

Som jag tänkt nu så kommer jag banne mig bara lägga ner abc:t på ett eget ark bredvik korten *asg*

Men en ficka hade ju varit sååååååå perfekt (om det är enkelt *asg* )

Do tell please...

• Pärlplattan II

Anja - AHAAA!!! (Jag = iq badboll) Härligt att du är tillbaka igen!

Jag tillhör också skaran som gillar de där tunna papprena. Vi ska ha det också. Hade ju en idé om hur korten skulle se ut, men fan vet - eventuellt ändrar jag mig. Eller, det är väl kanske rent av ganska troligt. DOCK har jag faktiskt köpt just sådant papper, vitt, så jag tror att det blir det iaf. Apropå det, Pumpkin - när ska ni skicka ut era inbjudningar?

• Pumpkin

Köp gluedots eller fotoklisterlappar (små fyrkantiga dubbelhäftande klisterlappar som man använder till fotoalbum) och använd istället för att limma

• Pumpkin

Pärlplattan: Vi skickar ut i slutet av februari tror jag

• Pärlplattan II

Ursäkta min svordom!!

Pumpkin - Aha. Hm. Vi skickar nog lite senare tror jag, eftersom vi har savethedate på julkorten. Men det är ju på sommaren, så det kan ju vara bra att vara ute i god tid. Mars får det bli, tror jag.

• Pumpkin

Ja, det är mycket möjligt att det blir i början av mars för oss också, beror på hur snabba vi är med att göra klart inbjudningskorten

• Pumpkin

Hepp! Nu måste jag sticka om jag ska få något jobb. Hörs senare ladies!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.