• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Hedebris: Ok, det förstår jag mkt väl. Härligt med spa, vart ska ni någon stans?
    Vi var i våras, i Varberg på Stadshotellet o Aisa spa, det kan jag VARMT rekommendera. Så ljuvligt! Har varit där flera gånger och det är alltid lika toppen.

    Jag får väl fundera vidare på julklapp. Vi hade också sagt att vi inte skulle köpa något spec. så, utan försöka spara. Men känner jag min A rätt så kommer han göra helt tvärt om. Hittade en så fin o prydligt inslagen julklapp här hemma. Men den envisas han med att det är något han fixat genom jobbet till bestmans sambo (min tärna) Så jag vet inte, är liiiite osäker

  • Pärlplattan II

    Englali - Det ständiga problemet. Jag kommer inte på något sådant där klockrent! Irriterande! Just DET DÄR har jag inte lyckats hitta.. Än. Andra grejer har jag hittat, däremot. Det är bra det... Men det blir bara lite småprylar, känns det som "i brist på bättre".

  • Englali

    Pärlplattan II: Ja... vi får väl se vad det blir. Han behöver ju ett gäng nya kläder till nya jobbet så jag får väl köpa sådant till honom. För min idé med maffig klocka, den vill jag nog faktiskt spara till morgongåvan... det låter väl rätt klokt!?!

  • Hedebris

    har suttit på akuten nu i tre timmar med vår lilla flicka. hon ramlade och slog upp ett jack i bakhuvudet.

    Nu har hon två häftstift i huvudet och ett diplom. hon var sååå duktig..

  • Pumpkin

    Godmorgon tjejer!

    Verkar som att alla haft mysigt och trevligt i helgen, det är ju skönt
    Idag måste jag säga att det var otroligt lätt att kliva upp ur sängen - sista dagen på jobbet och man vet att man inte måste kliva upp 5.30 imorgonbitti

  • Annim

    God morgon!

    Hedebris;Vad skönt att det gick bra trots allt med lillan!

    Pumpkin;Skönt att slippa tidiga mornar! Hoppas dock du hittar ett jobb snart!
    Jag väntar och väntar på att någon snart ska nappa upp mig!
    Har ju sådan arbetslust (jag talar sanning ), eftersom jag varit hemma mer eller mindre i 5-6år pga tätheten mellan barnen.

    Ska leta jobb nu och se vad mer jag ska hitta på innan jag ska hämta barnen igen!

  • Mitziemoe

    Godmorgon tjejer!

    Kom på att det va ett tag sen jag kollade in här...*ler*

    Hoppas att ni har haft en bra helg!!!

  • Mitziemoe
    Pumpkin

    Jag har haft svår abstinens kan jag ju säga...*ler*

    Min M2b tvingade mig att vara utan datorn..*hehe*

    Men nu är jag tillbaka igen...*ler*
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.