• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Bellanote

    alva kört nu då el släng knivarna vet ja el be han betala dig. hi hi

    gme är ju uppvuxen på gård och min farmor och farfar går på allt sånt skorck. så kan nog en del.

  • Pumpkin

    Godmorgon tjejer!
    Skrev inte så mycket igår, känner att jag inte har så mycket att säga om varesig graviditet eller julklappar (vi ska inte ge julklappar i familjen i år, men jag och Lasse kanske inte kan hålla oss, vem vet...), men ni tycks ha klarat er bra utan mina inlägg i diskussionen (haha, nej, jag lider inte av storhetsvansinne )

    Två saker som hände här igår:

    1. Jag blev kallad på intervju hos Poolia. Inte för något speciellt uppdrag utan bara för att jag hade ett intressant CV och det kanske kommer något passande uppdrag så småningom.

    2. Jag frågade min kära sambo vad han skulle välja om han fick välja mellan rosa&brunt och rosa&lime (som vi ju tänkt ha som färgtema) - varpå han svarar "Rosa&brunt, grönt är ju inte så himla fint" !! Jag som trodde vi var överens Nåja, nu har vi bytt till rosa och brunt (och kanske lite guld) och det känns jättebra

  • Annim

    God morgon tjejer!

    Pumpkin;Rosa, brunt och guld! Riktigt läckert!

    Vårat färgtema är i grunden;Ceriset och cremevitt sedan är silver en färg som återkommer mycket bland trycksakerna och som dekoration.

    Måste bara berätta något om mig själv. Har tidigare (jag heter ju Minna Viheriälä) fått smeknamnet Minna Virrhjärna istället.
    De senaste dagarna har jag gjort skäl för namnet!

    Jag tycker inte om att gå utan BH, men upptäckte t.ex nu innan jag satt mig här, var och lämnade barnen på dagis nyligen, att jag glömt ta på mig Bh;n och det var samma sak en annan dag tidigare i veckan jag kände över brösten för det kändes avigt på något sätt. Jovisst då hade jag oxå glömt BH;n.
    Jag tycker verkligen inte om att gå utan BH!
    Får väll vara glad att jag åtminstone kommit ihåg resten av plaggen, trosor,strumpor, byxor, tröja!
    Tankspridd, JAG!?!

    Hur är det med er andra?

    Anja:VAR ÄR DU?

  • Pumpkin
    Annim: Haha, du är min Idol!

    Ja, brunt, rosa och guld känns helt rätt faktiskt. Creme/vitt kommer naturligtvis ingå också, svårt att komma ifrån tycker jag Just nu snurrar det massor av idéer till trycksaker i mitt huvud, det liksom tog fart när vi bytte färgtema
  • Annim

    Smittar din energi Pupmkin???
    Skulle behöva en dos energi-baskilusker!

    Själv har jag nämligen ingen ork just nu att ta tag i det jag skulle vilja göra!
    Fick hämta grabbarna nu från dagis, då äldsta pojken var lös i magen! *stackare*
    Är lite hängig jag med egentligen. Killrar i halsen och att jag inte kunnat träna så mycket som jag brukar göra dämpar mig litegrann!

    Gubben ska på julbord ikväll med! Så det blir jag och barnen hemma ensamma ikväll.*Svikers*
    Så jag hoppas att vi inte lika gröna i ansiktet både jag och grabben och de andra 2 buspojkarna är fulla med energi!

    Nä,jag får nog vänta in en bättre dag!

  • Pumpkin

    Energi vet jag väl inte om jag har direkt - känner mig ganska orkeslös i kroppen faktiskt. Men huvudet kan ju gå på högvarv ändå

    Hoppas ni inte blir sjuka!

  • Annim

    Klargör!

    Pupmkin=Pumpkin

    och

    lika gröna=ligger gröna

    *suckar åt mig själv*

  • Pumpkin

    Gah, jag har beslutsångest! Vill beställa lite stämplar på nätet, men kan inte bestämma mig för vilka och varifrån

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.