• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • GME76   080802

    Uuurk och så snart efter magsjuka. Bäääd tajming. Hoppas det går bra. Hett tips är att ta med en flaska pressad citron. Jag lovar att det gör enorm skillnad.

    Snitte: De testar om kroppen klarar av att ta hand om glukos (?) och därför ska man på fastande mage dricka en mugg med vatten med sockervätska i. Det är riktigt riktigt otäckt sött.
    Sen ska man ligga helt stilla, på sin höjd får man läsa, men man måste vara stilla. Kroppen skall ta hand om glukosen i viloläge eftersom den lättare tar hand om det när man rör på sig. Hängde du med? .


    Hedebris skrev 2007-12-04 22:23:01 följande:
    ska på sockerbelastning imorgon :( Någon som vill byta?
  • GME76   080802

    Snitte- 5/7-2008 skrev 2007-12-04 23:11:35 följande:


    oooooj det lät inte kul.... nä då vill jag inte byta med dig hedebris gme: hur gammla är dina barn?
    Nä, yack. Plus att man är hungrig och ska ligga där i 2 timmar.
    Men det kommer gå bra Hedebris... .

    Mina är 3,5 och 1,5 .
  • Snitte- 5/7-2008

    ja usch det lät verkligen inte roligt! vi tänker på dig imorgon hedebris!

    åh då är det verkligen spring i benen och högt och lägt hela tiden... hihi vad mysigt! vi har inga barn än.... ska börja bebisverkstad efter bröllopet eller strax innan...

  • GME76   080802

    Trevlig , på alla vis hehe.
    Ja, det är ett himla liv hemma. 3,5 börjar bli riktigt duktig på att retas om man säger så.

    Gonatt BT:are, wherever you are!

  • Hedebris

    vi får inte ha citron med oss. det tipset har jag fått av många. men de har tagit bort det eftersom det försämrar resultatet :(

  • Annim

    Shit!
    Min vikt är på väg uppåt igen!
    har tyvärr haft dåligt med tid att träna, då jag antingen har jobbat eller varit hemma med alla 3 barnen.
    Gubben får nog ta och ge med sig snart! Jag har tjatat på honom om att vi ska köpa en orbitrek-går bra med begagnad (om det är någon som har en till salu )
    Då skulle jag kunna träna på den här hemma i en 15.min-20.min
    fast jag har barnen hemma.

    Fasen jag börjar faktiskt känna att humöret är inte det bästa heller när jag inte kommer iväg eller igång med att träna.
    Det är ju mitt sett att stressa av från vårt halvkaotiska liv.
    Med 3 småbarn och hus, jobb och allt annat....

    O att sitta här är ju lite avstressande!

    Hoppas iaf att det är bra med er andra idag!

  • Pumpkin

    Morning girls!
    Har varit på jobbet i 40 minuter nu och än har jag inte fått mycket gjort Fundersam Nåja, det kommer väl vartefter jag vaknar

    Igår var jag så trött att jag somnade nästan omedelbart på soffan efter att jag hade skrivit här efter intervjun, sen var den kvällen borta. Kände mig helskum resten av kvällen (vaknade för att äta mat och kolla på Desperata Husfruar) så det blev inte mycket gjort då heller.

    Snitte: Mums med julbord - GIMME! Hedebris: Det låter ju inte så himlans skojsigt Är det nånting som alla gravida får göra? 

  • Pumpkin

    Annim: En begagnad crosstrainer (typ Orbitrek) låter som en bra investering!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.