• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Annim

    Inne här och vänder nu igen på morgonen, innan jobbet!

    Pumpkin:Har nu kikat på dina julkort!
    Säger bara; shiiiiitläckra!

    Ha det bra idag,tjejer!

  • Du & Jag

    Nu var det väl år och dar sedan jag var här inne och skrev... Går verkligen i perioder det här. Har fullt upp med studier och jobb så det blir inte så mycket tid över. Kan även bero på att det inte har hänt så myyket med planeringen det senaste. Vi har i alla fall bokat datum nu och vilken lokal vi skall vara i, alltid något... Konstigt det här med killar, jag har också en käresta som inte är alltför engagerad i planeringen av vårt bröllop, lite trist tycker jag. Men samtidigt är jag ju glad att han vill gifta sig med mig överhuvudtaget:D Skall försöka att ta med min mamma eller syster och titta på bröllopsklänning vid jul. Är lite tråkigt att de bor i en annan stad för tillfället. Min m2b sa att han vill ju inte se mig i klänningen innan bröllopet, så lite romatiskt är han allt! Hoppas att ni alla har det bra och att planeringen går framåt för er! Bye Bye!

  • Pärlplattan

    Pumpkin - Kollade också dina kort, fast på facebook - Jättefina!!! Grymma!

    Idag är det dags för julskyltning, plus bak och sådant härligt roligt! Kanske är det dags att jag sätter igång, kom jag på, om jag ska bli klar i tid...

  • Hedebris

    nu har jag strukit henne helt. och valt en ny tärna.

    den nya tärnan sa: sånt kan man inte tacka nej till. vilken ära

  • Bellanote

    hedebris det är en sån tärna du behöver.. helt rätt inställningg.. min tärna är och provar klänning idag så just nu är jag mms bombad.. det är en modell fast två olika färger som vi är inne på.. får se vilken det blir i slut ändan tycker jag det ähon som bestämmer även om jag säger så klart att de är ok. för hon skulle ju aldrig köpa en som jag skriker NEJ åt..
    ja ja får se vilken det blir spänningen är olidlig som han säger på tv.. ja ja nu måste jag fortsätta med mina lussekatter..

  • Pumpkin

    Tack Pärlplattan och Bellanote

    Hedebris: Skönt att det har ordnat sig med tärna!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.