• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Snitte: Japp, verkligen en superchans! Jag ska inte va en sådan negativ gammal gnällkärring Men hon kommer vara saknad!

    Allt bra med er?

  • Annim

    Englali;Nää, vad trist men visst man ska väll passa på när ett sådant tillfälle dyker upp!
    Det leder kankse till närmare kontakt mellan er! Ni kan ju lära känna varandra privat om intresse finns!

    Själv känner jag mig oxå gnällig! Var ju hos tandläkaren idag och lagade ett hål. Tydligen var det en ganska djup lagning så det kunde bli så enligt tandläkaren att jag kommer att ha ont i ett par dagar. Jaaaaaa, jag har ont!!!!
    Så nu får jag gå på 2 Panodil och 1 Ipren var sjätte timme.
    Får jag alldeles för hemskt ont så får jag komma in på en akut-tid imorgon.
    Hoppas jag klarar mig genom natten till att börja med!
    Ni kan väll tycka liiiiiite synd om mig!

    Har någon av er haft en alldeles fantastisk underbar dag,dela med er?

  • Snitte- 5/7-2008

    jooooo bättre att du gnäller här så du kan stötta henne i sitt beslut sen.... men tråkigt att hon lämnar din arbetsplats... Usch...

    Jo, det är ganska bra, min gubbe sover. han ska upp 04.15 imorgon och jag är ledig... *suck*

    Väntade ju på bebisbesök men de kom aldrig...

    Min väninna som är sur för att hon inte är tärna... hade funderat på att ta med henne äöndå för hon är den enda som ställer upp lixom... men så i helgen stöter hon och en av mina tärnor ihop på krogen och shit... de var så kyliga mot varann... *suck* nu är hon sur för att jag inte kan lova henne att följa med till ullared nästa vecka, har lovat en annan väninna som jag ville kolla med först... nä då blev hon grining... åååh gnäll gnäll gnälll

    annars är det bara fint, ska på lönesamtal imorgon, hoppas det går bra men jag har tyvär en chef som är väldigt bra på att köra över folk..

  • Annim

    äsch vi kan ju inte vara på topp alltid tjejer eller hur!?!
    Även solen har fläckar!

  • Annim

    Snitte;låter jobbigt att ha det sådär med vänner att de tjurnar till för ditten och datten....
    Vet tyvärr av egen erfarenhet att det är lätt att det blir sådär ibland. Men trist är det...
    Hoppas det löser sig med allt!

    Ååååh Ullared! Vad kul! Shoppa järnet, tills det ekar i plånboken och på lönekontot!

  • Englali

    Annim: Tja vi umgås ju redan endel prvivat så det är ju bara att hålla i den kontakten hårt!!!

    Snitte: Stå på dig på samtalet i morgon! Du vet själv vad du är värd och se till att chefen också förstår det!!!

    Sängen nu, jobbdag i morgon igen.
    Natti natti brudar!!!

  • Snitte- 5/7-2008

    isac är bara 1.5 vecka... ja, ullared är faaaarligt roligt ,-)

    englali: hoppas verkligen ni kommer hålla kvar kontakten!! tack, ska försöka hänga på mig extra själförtroende imorgon

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.