• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin
    Anja: Ja, det låter ju inte som att du lider vad gäller maten i alla fall Själv kan jag inte trycka i mig allt den maten jag skulle äta när jag gick på dieten, omöjligt!

Och för att vara gravid måste man ha oskyddat sex - eller i alla fall sex! Räcka ut tungan
  • Pumpkin

Om nu inte jungfrufödsel funkar dvs? Eller att spermier kan lagras i en i typ 2-3 månader? Fundersam

• Pumpkin

(Jag vet, det är något fel på oss...)

• Anja 19 juli 2008

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???

Har ni inte haft sex på 2-3 månader?

Oj Du har nog rätt, det är nåt fel på er, moooaaahahaha...

Men vadå, Lasse har kanske SUUUPERspermier som lever i flera månader. Vem vet ;)

Eller så har han haft hyss för sig i badkaret och sen har du tagit ett bad efter honom *asg* (uuuuurk så ofräscht, fniss) förlååååååååååååååååt

• Anja 19 juli 2008

Nädå, du bara chockade alla Pumpkin

• Anja 19 juli 2008

Fast jag ska ärligt säga att nu när Daniel är så där suuuuperlåg... (så att det är svårt att tycka han är trevlig) så var det ett tag sen vi hade sex. Och då blir han ännu lägre och mer lättretlig. Så jag får nog göra en insats ikväll tror jag

Kan ju behövas, inte bara för hans skull. Jag blir lätt frustrerad om det går för många dagar. Inte så att jag känner, f...n vad kåt jag är jag måste k....lla utan mer att jag blir lättretlig, irriterad och blir sugen på saker att äta osv i brist på sex typ...

Skitstörigt!

• Mitziemoe

*hehe*

Guuu va god din lunch lät Anja!!! Blir ju lite avis här..*hehe*

• Pumpkin

Jag VET, det ÄR något allvarligt fel. Men va fasen, först är man för trött, sen sitter han uppe till mitt i natten med sin jävla dator, sen tappar jag lusten för att det var för länge sen och sen fortsätter det sådär i all oändlighet. Sorgligt men sant. Det värst är (sluta läsa nu om ni är känsliga) att det känns typ som att jag "växer ihop" mellan gångerna, så när vi väl ska köra igen - ja då gör det så FÖRBASKAT ont istället och då blir det ju inte heller något Det var vad som hände sist nämligen...

Bah!

• Anja 19 juli 2008

Mmm kan säga att det var 8 dagar sen och det är mycket för att vara vi. Tror nästan på aldrig att det hänt förr om inte jag precis varit nyförlöst *asg*

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.