• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Dallas

    Baaahhhh!*muttrar j*kla nollåttor, men på sommaren dååå minsann duger det att komma hit*


    Serenity skrev 2007-10-10 20:23:59 följande:
    Men ni bor ju ute i BUSCHEN!!!! kom ut hit så slipper ni känna lukten av koskit varje dag
  • Dallas

    Jo det är dyrt, men kanske det är bättre priser ju närmare 19/1 vi kommer. För att lägga närmare 2000 kr innan vi ens hunnit SHOPPA, äta,fika och FESTA, på en kväll är ju kanske lite i överkant


    zukigirl skrev 2007-10-10 20:12:39 följande:
    Fast var inte det lite dyrt? 1700? Om resan kostar 700 så måste det väl finnas hotell som kostar mindre än 1000 spänn per natt?
  • Dallas

    Som sagt, jag får berätta längre fram vad som händer och sker här hemma hos mig på denna sidan Sverige för er närmare 19/1 då träffen är planerad till här i denna tråden med oss alla eller kanske inte alla på en gång då den här träffen men i alla fall kanske nästa träff*drar häftigt efter andan, hängde ni med?*

  • starchick

    natti natti tjejer...imorrn ser ni till att vara inloggade heeela dagen lång och pratar med mig medans jag jobbar! Å hör sen

  • Dallas

    Ja det hade varit trevligt, men jag jobbar dagtid i morgon och varken kan eller får
    Natti natti


    starchick skrev 2007-10-10 21:36:12 följande:
    natti natti tjejer...imorrn ser ni till att vara inloggade heeela dagen lång och pratar med mig medans jag jobbar! Å hör sen
  • Liinda_e
    Serenity skrev 2007-10-10 19:37:01 följande:
    ja man tycker ju att hon borde ha mer hjärta än så och tänka på oss här *grinig*
    mmmm verkligen....nu blir jag allt sårad! hmff! jag som tog en bild och skicka till er 15´-20 minuter efter vigseln.....
    johnny bara titta på mej och suckade......han har gett upp han har förstått att bt blir han nog inte av med i första taget....
    kom på en sak nu när jag satt här och läste ikapp....
    våran män kan ju starta ngn sorts med beroende clubb så dom kan finna stöd hos varandra och se att dom inte är ensamma om att leva med en bt holic...
    så kan dom ses lördagen den 19e januari 2008 för att ge varnadra stöd i kampen mot sin partners beroende...
  • starchick

    hahahahahahaha det där med medboreonde klubb tyckte jag lät grymt bra!!! Men nu vill vi veta!!! Berätta hur dagen var!!! NYFIKEN =)


    Liinda_e skrev 2007-10-10 23:16:20 följande:
    mmmm verkligen....nu blir jag allt sårad! hmff! jag som tog en bild och skicka till er 15´-20 minuter efter vigseln.....johnny bara titta på mej och suckade......han har gett upp han har förstått att bt blir han nog inte av med i första taget....kom på en sak nu när jag satt här och läste ikapp....våran män kan ju starta ngn sorts med beroende clubb så dom kan finna stöd hos varandra och se att dom inte är ensamma om att leva med en bt holic...så kan dom ses lördagen den 19e januari 2008 för att ge varnadra stöd i kampen mot sin partners beroende...
  • Yllo

    Vilken underbar idé Linda med klubben!! Min man anmäler sig säkert direkt... även han har insett att BT kommer att stanna kvar i mitt liv lååååång efter vigseln

    Stjärna... jag är här hela dagen Massor att göra på jobbet men kommer inte att klara av att inte kika in här lite då och då

  • starchick

    Åh vad trevligt med lite sällskap!!!! På mitt jobb är det stendött just nu, så trist! bara sitta av tiden typ.... Blir mer om nån månad när alla ska ha sina möbler levererade till jul
    Vad jobbar dy med yllo?


    Yllo skrev 2007-10-11 08:38:18 följande:
    Vilken underbar idé Linda med klubben!! Min man anmäler sig säkert direkt... även han har insett att BT kommer att stanna kvar i mitt liv lååååång efter vigseln Stjärna... jag är här hela dagen Massor att göra på jobbet men kommer inte att klara av att inte kika in här lite då och då
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!