• Anja 19 juli 2008

    Brudar i Lund sommar 2008 - del 2

    Hej allihop

    Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2
  • Anja 19 juli 2008

    nej nej nej INTE tantlooken *asg* inte en chans... hehe

    sedan ska jag absolut inte ha nåt löst som spretar vid öronen...

    allt håret framtill ska vara stramt, med sidbena och sedan diademet och sedan kommer själva lockarna/spretet eller vad det nu blir

    jaså du är trött du, hoho

    det är jag med, måste nog gå och lägga mig... Man ska ju sova ordentligt oxå, för att få en bra förbränning/ämnesomsättning. Det är kanske DET jag gör fel

  • AnneiLund

    JA just det.....nu ska vi gå och sova oss smala...så skönt det låter. Nu när jag e tbx så får vi inte tappa kontakten...och grattis, har inte du nyligen fyllt år liksom????

  • AnneiLund

    ja precis....jag vill ha ngt liknande och så vil jag ha det lite högt där bak...typ...ja Lillystuket

  • Anja 19 juli 2008

    men oj... nu scrollade jag uppåt och insåg att jag skriver så jä..la hetsigt att jag missat flera inlägg från dig *asg*

    det har lixom kommit flera inlägg från dig medan jag skriver mina jä..la romaner

    Du låter redan perfekt i mina öron... wow 74 kg och 1.75, vilken DRÖM för mig

    Men jag fattar, man är själv inte nöjd om man inte väger som man är van... och när det börjar strama i brallorna, fy så trist det är... självklart peppar vi varann!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Duuuu

    har du bestämt dig för frisör????

    jag är lite inne på Capa eller Benan? KÄnner du till någon av dem???

    Paniiiiik... jag klipper mig ju typ aldrig hos frisör. Toppar bara själv, hemma *asg*

  • AnneiLund

    när det börjar strama i brallan.....ha ha ha ....ja det vill man fasen inte att det ska göra

  • Anja 19 juli 2008

    jo jag fyllde den 31 oktober, tackar

    Nä nu får vi banne mig inte lämna BT, utan hålla oss här

  • AnneiLund

    capa....finns det inte ngn duktig rödhårig tjej där? Men ring och fråga vem som är vassast på bruduppsättningar!!!
    RomanAnja!

Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2