• GME76

    Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

    Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .

  • Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
  • GME76

    Heja heja, Limbolight!!
    Och snart är du förhoppningsvis på benen, Monken, och kan börja med höga benlyft och björnlufsningar .
    Ska försöka mig på en promenad ikväll men vet inte om jag hinner/orkar. Vi måste kolla en bil ikväll först, efter att barnen somnat. Puh det går i ett med allt tycker jag.
    Jobbar min första riktiga vecka efter föräldraledigheten och gissa vad som händer? Dagis ringer, äldsta barnet har feber...och just denna vecka kan verkligen inte sambon vabba, vilket vi annars alltid delar på. Suck. Tur att jag kan jobba lite hemifrån i a f.

  • Monken

    :) GME76, Ja, det är något att se fram emot!! Jag börjar känna mig något bättre och har stora planer på att ta enn liiten promenad senare ikväll.

    Vad är det för bil ni ska kolla på?

  • GME76

    En liten Toyota Starlet, gammal o billig .
    Vi måste ha en till bil snabbt nu när vår f-ledighet är slut o båda jobbar och eftersom vi byter tak (dyyyyrt som f-n, men nödvändigt)så törs vi inte köpa en "riktig" ha ha. Så nån av oss får tuta omkring i vraket .

  • Anthea

    Får man hoppa in i tråden? Jag sitter och peppar mig för kvällspromenaden, måste strax gå ut om jag ska hinna innan det blir mörkt (bor i skogen - ingen gatubelysning här inte).

    Jag vill gå ner från 56 till 52 (helst 50), men framförallt vill jag komma i mina jeans, bli piggare och starkare!

  • Fejs

    Jag har syndat... har ätit snickers =( Är jättetrött, måste packa för imorgon då vi ska på kickoff så jag varken hinner el orkar gå promenad. Får mycket promenad imorgon istället troligtvis.

  • Monken

    Mmm, snickers är gott!! Man behöver synda lite då och då :)

  • Fejs

    Jo men det är inte lördag och imorgon är det säkert partaj på kickoffen... Jag får väl ta igen det någon dag

  • Monken

    Sant, men det är bara att ta tag i det igen efter helgen!

  • GME76

    Välkommen Anthea!
    Tycker vi ska hålla det till en optimistisk bantartråd där man aldrig behöver ha dåligt samvete för att man ätit Snickers eller ska partaja på kicko-off. Man kan alltid ta nya tag imorgon .
    Bilen var bara skräp förresten så vi får ta nya tag där med. Bajs också...ursäkta språket.

  • koreanskan

    hej hallå..
    så..då har året börjat.. det år som jag ska bli av med 10kg på..

    Nu är det "bara" 365 dagar kvar till bröllopet, och nu jädrar.. :)

    promenad varje dag på minst 1timme..
    Vid utebliven promenad, blir det 1h cykel som ersättning dagen därpå...

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??