Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Såg i en augusti-tråd att det är fler än jag som vill gå ner i vikt innan bröllop i augusti. Ska vi försöka motivera varann tillsammans. E ni me...ett två ett två .
Samos07:
Hur räknar man ut fett procenten? Eller har du en sån våg som gör det? Lite nyfiken!
Kan säga att jag blir nog besviken på måndag... Har varit (är ännu) dålig! Orkar ingenting, dessutom kom min m2b hem igår med min favvoglass, så jag svullade.
Har säker gått upp över 70 sträcket igen!
Men, men nya friska tag när jag mår bättre!
Hej Dreams!
Ja, "tyvärr" är det en våg jag har som räknar ut fett procenten. Jag har haft den ett tag bara för att den skulle kunna ge mig lite pointers mot vart man är på väg. Tror inte man ska stirra sig blind på det.
Jaså, är du dålig? Men du är sjuk då alltså? Men det måste man ju få lov att vara. Passa på att låta kroppen vila lite så kan du, som du säger, ta nya tag så snart du känner dig bättre. Vi vill ju alla här gå ner på rätt sätt och må bra, eller hur =) Hoppas verkligen att du njöt av glassen igår!
Jag har iaf varit ute och sprungit nu! Såå jobbigt, men sååå skönt. Vädret var ju helt underbart!
Ja, jag menar att jag är "sjuk". Fast jag vet inte.... mår jättedåligt på morgonen sen blir det bättre framåt em, men då hinner jag inte träna. För då ska man hämta äldsta dottern på dagis, hem å laga mat mm.
Jag brukar gå upp men min pojkvän kl 6 å cyckla 30min på mortionscykeln sen vaknar vanligtvis den yngsta, så det är ju perfekt. Men nu orkar jag ingenting känns det som!
Vågar ju inte träna när man inte är helt ok
Ps: glassen var toppen!
Vad duktig du är som är ute å springer!!!!
Skulle oxå vilja göra det men min dotter HATAR vagnen så det går ju inte!!
Jag vill bara komma tillbaks så att säga. Har kännt hur skönt det kan vara med löpning om man bara kommit in i det.
Vad tråkigt att din dotter hatar vagnen! Och det funkar inte med leksaker som distraherar henne? Annars skulle du kanske kunna ge dig ut då din sambo är hemma? Är du eller någon annan av er medlemmar på ngt gym? Jag kan tycka att det är ganska skönt att komma iväg hemifrån och få lite peppning där.
Jag har gått på gym förr, men inte nu....
Har bara inte blitt av.
Nä leksaker funkar inte heller så det få bli som du sa när sambon kommer hem.
Näe, det kan ju bli en tröskel att komma över när man ska komma tillbaks till gymlivet =)
Du kan ju börja med att utnyttja sambon på helgerna tex *S*
Tjo! Har kollat in dagens skriverier och vill bara säga att när man e sjuk så ska man inte träna min vännina e 21år och har åkt på en hjärnblödning då hon tränat hårt under en förkylning... När man har småbarn som inte vill som en själv får man träna med dem... beroende på hur små de är använd din fantasi och gör lite övningar på golvet eller dansa med dem osv.. Glöm inte att det är bara fantasin som sätter dina gränser... De barn som inte gillar vagnen...HÅLL UT de kommer acceptera faktumet senast den 7e gången du försöker... jag lovar.. de dör inte av att skrika en stund även om det känns jobbigt... Sen vill jag bara tipsa om den bästa träningsformen som finns...ÄLSKA,ÄLSKA & ÄLSKA.... stora kramar
Tack Anja!
Fejs
Så lite så Vet bara exakt hur jobbigt det är och hur lätt man har för att ge upp den där första veckan. Men sen är ju grejen den att bara man genomlider de där första jobbiga dagarna så känner man sig så otroligt duktig sen. Är ju nästan som att man faktiskt kan KÄNNA att man gått ner i vikt redan då.
och det är det ju värt!!