• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anettan73

    Jag hoppas att jag får en snäll rolig hippa.
    Jag kan lätt bli tvär om d e nått som inte passar mig och d vet 1 av tärnorna till 100%!!

  • stjärngudinnan

    Madlin: Grattis, nu är du FRU!!

    Vi har nyss kommit tillbaka till Götet igen efter att sambon har haft en gemensam 30 års fest med en kompis.. Det var jättekul men n u är man SEG! Sov fyra timmar inatt

    Nu sitter jag och rimmar lite om gästerna, riktigt kul när man får till det!

    Vad har ni andra för er?

  • Anettan73

    Hör på ett barn som inte vill sova som ligger o gnäller i sängen...

  • Pumpkin

    Jag gör inte så mkt alls jag... Njuter av min sista kväll som 22åring kanske?

  • stjärngudinnan

    Anetten73: Aj då, inte kul... hoppas John Blund snart kommer på besök till er

    Pumpkin: Oj, fyller du år imorgon? Grattis i förskott!!

  • Pumpkin

    stjärngudinnan: Yes, imorgon blir man ett år äldre Sambon håller på att göra en tårta åt mig, en med choklad och hallon *mums*

  • InaHjärtarAdam

    pumpkin:
    grattis i förskott :D hoppas du får en jättefin födelsedag och massa fina presenter, hehe!

    anja:
    jag har letat efter ringen i vitguld på nätet men inte hittat den tyvärr. men den finns ju i affärerna i vitguld så det är bara att gå och prova. sen beställer du på nätet ändå när du har sett den i verkligheten ;)jag brukar gå och prova min ring i en affär här ibland, har gjort det i ett år nu, haha!! men sen köpte jag den i en annan affär där den ar billigare. schalins rekommenderade pris på min ring var 5100 kr nånting men jag gav 3600 för den :)

    och säkert kommer jag inte känna att min egen bebis är läskig;) jag kommer väl säkerligen böla som en tok när jag får henne i famnen.
    (usch, jag vill hela tiden skriva OM jag får henne i famnen för jag är så rädd att något ska hända, men jag måste intala mej själv att allt SKA gå bra!!)

  • Annim

    Grattis Pumpkin på födelsedagen!

    Tack för alla grattis ni har gett oss!
    Så spännnande att det är fler som det börjar närma sig för!

    Jag har haft svärisarna här igår eftersom mannen fyllt år. Så nu ve de oxå samt mannen farmor. Jag hoppas hon får vara med till bröllopet nästa år och gärna ett antal år till...
    Datumet är prelimenärt satt till den 16 Augusti.

    Så häftigt att äntligen få börja planera på allvar!

    Jaha så Carolina tog guld. Yihooooo! Grattis till henne! Har inte hunnit titta på Tv i helgen och inatt har jag jobbat!
    Men jag var bara TVUNGEN att kika in här innan jag går och lägger mig.

    Ha det gott alla bröllopsplanerare!
    Kramar från en mycket lycklig Minna!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7