• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Madeleene: Nope, allting ser ut som det gör nu, det enda som ändras är att du inte kan skriva i forumet.

Snitte: Ja, min mamma fyller ju 41 i november och moster (ingift) 30 några dagar senare

• Snitte- 5/7-2008

madeleene: inte ska du välla avregistrera dig?

pumpkin: då föddes du när din mamma var 18 alltså.. (om jag räknat rätt ?? :) )
    men du... när var det du fyllde snart va? imorgon kanske? neej eller? 27 något tror jag... ??

• Pumpkin

Mamma skulle fylla 18 när jag föddes ja Och min födelsedag är imorgon!

Alltså allvarligt... Klüft är fasiken min idol! Hon är så jäkla häftig, hon vinner ju ALLT! Och nu nytt Europarekord!? Ja jösses!

VM-GULD!!!

• Snitte- 5/7-2008

I KNOW!!! :D har tv:n på i bakgrunden och SHIT vilken donna!! SÅ coolt att hon är svensk !! :)

Åh vad roligt med födelsedag, Grattis i förskott om jag inte kommer in imorgon... :) något speciellt planerat?

• Pumpkin

Ja det är riktigt häftigt att hon är svensk alltså. Och det riktigt coola är att hon lätt skulle kunna vara med i världstoppen i minst TVÅ individuella grenar. Jag menar, när hon hoppade längdhopp imorse så tog hon inte ens i ordentligt i första hoppet och hoppade 6,68!?

Imorgon ska jag hänga med mamma inne i Stockholm, blir väl lite shopping och lunch och sånt, ska bli mycket trevligt

• Snitte- 5/7-2008

mmm riktigt duktig är hon allt! Grattis till henne med :)

Det låter väl som en mysig dag! shopping är ju aldrig fel. :) JAg ska ÄÄÄntligen gå till frissan imorgon! ska ta med bild också på hur jag vill ha brudfrisyren så hon "ser" hur jag vill ha, annars blir det bara slingor och klipp :)

• InaHjärtarAdam

snitte:
    åh va mysigt jag längtade också ihjäl mej när vi hade ungar här hemma. adam leker som en tok med dom (dom är lite äldre förstås)
    bebisar tycker jag är lite läskiga faktiskt! tar ett tag innan jag vågar hålla i dom. hoppas det inte blir så med min egen :D

• Anettan73

Prinsess- GRATTIS!!!!

Fan vad coolt gjort av dig...

Hur e d annars här inne då???

• Anja 19 juli 2008

Prinsessdröm

GRATTIS :)

Så kuuuul... Då får du verkligen sätta igång nu :)

Ina

jag tror inte att du kommer känna så med din egen bebis ;)

och duuuu, jag vill ju ha en länk till ringen... Vill så gärna se den i vitguld, eller om du vet vad ringen heter så att jag kan googla på den :) :)

Angående möhippa så vet jag nog ganska exakt vilka som kommer att vara med på den. Alla mina nära vänner "känner/känner till" varandra och kommer inte att utesluta någon. Min syster oxå såklart men inte min mamma. Det skulle jag inte alls tycka kändes bra hur fin vår relation än är. Jag vill ha min möhippa m mina vänner :)

Skulle tippa att vi blir 10-15 stycken.

HUr många blir ni tror ni?

Jag skulle vilja ha en önskan om jag fick... Hmm har redan hintat till vännerna att jag avskyr bortgörar-grejor och det enda jag är intresserad av är att ha en mysdag med dem, där vi bara ÄR, njuter och jag får bli ompysslad (jag råkade visst nämna något om dag-spa och en god middag ;) ) hehehehehehe :D

Angående Klyft. Häftigt japp men själv är jag så totalt ointressrad av allt vad sport heter, fniss... Vet inte ens vad ni pratar om ;)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7