• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anja 19 juli 2008

    Haha pumpkin och jeeksa

    Nu har ni verkligen ett gemensamt ämne att tala om, Tveta kyrka och bäckgården :) Kul!

    Nu kan du verklgien pumpa pumpkin (hahaha) på info jeeksa för visst är det väl Pumpkin som gifter dig först? 5 juli va?

  • Pumpkin

    Anja: Nu fick du allt till det Och yes, det är vi som gifter oss först

    När vi valde toastmaster och toastmadame så tänkte vi på människor som vi litar blint på, som kan ta ansvar och som inte har några problem att prata inför folk - så det blev morbror och moster (morbrors fru dvs)

  • jeeksa080823

    Anja74: Haha som pumpkin sa där fick du riktigt till det!!!
    Pumpkin: Ja visst är jag allt en liten härmapa...fast om jag inte minns helt fel så var det jag som nämde bäckstugan som du då blev intresserad av...
    Ska ni fortfarande ha festen där eller ska ni ändra? Jag tyckte den var helt perfekt, med lite dekorationer så blir det ju ett helt toppen ställe.
    Personalen där har varit riktigt tillmötesgående mot oss än så länge. Vi fick komma och titta samma dag som vi ringde och frågade och de skulle hålla på tre helger fram till efter helgen tills vi hade pratat med kyrkan.
    InaHjärtarAdam : Grattis till vigselringsinköpet!!!! Längtar tills det är min tur!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hejsan tjejer!

    Ina: Grattis till köp vad kul!!! :D
    Anettan: ajdå inge kul om din toastmaster tycker det är läskigt att tala inför folk... finns det ingen annan som också kan vara.. de kan ju vara två :)

    Igår ringde en av mina tärnor... hon vill ÄNTLIGEN prata bröllop och föreslog en tärnkväll... YES!! sen frågade hon om möhippan...?? Hon frågade vilka jag ville ha med... men det blev ju jätte svårt... vet ju inte vad de bestämt... En av mina nära vänner ( hon som är sur för att hon inte får vara tärna) är osams med en av tärnorna... så nu frågade tärnan som ringde (sorrry om det blev rörigt) om hon skulle fråga den "sura" vännen eller om möhippan skulle bli utan henne.... GAAAH det vill väl inte jag bestämma heller!!!

    Positiva: det blir en hippa :D
    Negativa: nu känns det inget roligt längre... :(

  • InaHjärtarAdam

    nu e det paus;)
    tänkte bara säga att vi har valt vårt toastpar efter hur dom är som personer. den ena är adams bestman, han är politiker och alltså är han rätt bra på att prata och få folk att lyssna på honom och den andra är min syster, hon är hur rolig som helst och kommer få alla att slappna av och se att det är en rolig fest dom är på, inget stelt "mingelparty"
    här är för övrigt en rätt rolig bild på henne från vår andra systers 40årskalas ;)

    bp3.blogger.com/_Sqx2o4S7kfM/RiJ9R94oNXI/AAAAAAAAAIg/Jf9ypAyhfJA/s1600-h/CIMG1851.JPG

  • Snitte- 5/7-2008

    ina: haha skön bild på syrran!! :D

    Nu kunde jag äntligen öppna länken till ringen, verkligen jättefin! vad kul att ni kunde köpa den! hur mår lilla babyn?

  • InaHjärtarAdam

    snitte:
    hahah, hade min syster vetat att hon cirkulerade på den där bilden på internet så hade hon inte blivit glad :D men det vet hon inte för hon har ingen dator, hehe...
    ja, jag är så glad för ringen!! var ju en del snurr kring det där ett tag.
    bebisen mår nog rätt bra, hon bökar runt. har vänt på sej idag så att hela magen buckade till sej ett tag :) men jag har hemska sammandragningar, medicinerar för dom nu.. inatt var första natten på jag vet inte hur länge, som jag kunde sova flera timmar i sträck utan att vakna av sammandragningarna. skööönt! :)
    hur är det själv?

  • Snitte- 5/7-2008

    Härligt att höra att lilltösen mår bra! men det där med sammandragningarna lät inge roligt du... :(

    jo tack förutom att jag håller på att få spel på denna datorn så är allt bra! ( sitter på jobbet och datorn är från tiiiidigt 90 tal..

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7