• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Mrs_B

    Hej hopp!

    Någon här????

    Hade tänkt åka in till stan idag men sen började det regna och nu är sonen och jag hemma istället.

    Han leker fint och jag har målat lite ramar. Håller på och fixar med lite kort. Sen vi började med digitala kort framkallar vi sällan och sen när vi väl gör det blir det många på en gång. I veckan fick jag kort som täcker ett halvår.

    Känner mig rastlös idag också.

    Ikväll ska sambon och jag äntligen äta kräftor och det ska bli så GOTT!!!!!!
    Ska även göra en köttfärspaj och funderar nu på att göra en dessert.
    Förslag?????

  • Mrs_B

    Prästen ringde precis.
    Vi ska träffas den 29 augusti i kyrkan och gå igenom allt som ska hända. KUL!!!!!!!

    Nu börjar det verkligen att dra ihop sig.....
    Verkligheten kommer krypande. :)

  • Pumpkin

    Här blir det också kräftor idag! Väntar på att mina föräldrar ska komma och göra oss sällskap

  • Snitte- 5/7-2008

    Mrs_B kul att prästen ringde så ni får gå igenom vad ni vill ha med och så.. :)

    här har det varit växlande väder så jag och min "lånetjej" har vart på marknad och åkt karuseller :D

  • stjärngudinnan

    Hej tjejer! Jag är SÅ seg idag.. Har sovit till och från hela dagen. Jag har nog fått någon liten infektion i kroppen eller något. Nu har jag och sambon börjat städa... BLÄ! Vad händre här då? Ganska lugnt?

  • Pumpkin

    stjärngudinnan: Jag känner mig också lite halvkass, men eftersom vi redan hade bjudit hit päronen idag så försöker jag kurera mig med Ipren. Jobbigt hur som helst!

  • stjärngudinnan

    Pumpkin: Ja, utöver att jagkänne rmig hängig så känner jag mig så FÖRBANNAD på allt! Det måste vara pms

  • madlin

    Hihi, haft en heldag med svärmor idag. Åkte ut dit med sambon och så lurade svärfar iväg honom på svensexa. Får se när han kommer hem ;)

    Jag ska göra lite matpajer tror jag, om jag orkar gå iväg o köpa lite ingredienser innan affären stänger. Så de blir lugnt här.. iallafall för mig *s*

  • blivandefruandersson0?

    Långa berättelsen

    Vaknade tidigt tittade ut såg att solen sken .
    Glädjen över att solen sken var inte långvarig då man såg hur tältet vi hade lånat av makens föräldrar höll på flyga iväg innebär då att vi inte kunde vara ute då allt skulle flyga iväg och hur kul är det att jaga servetter och tält under fikat
    Började plocka i hop grejerna för dagen.
    satte på mig korsett och strumpbyxorna .
    Sedan var man tvungen att dammsuga då vi skulle tränga ihop oss 30 personer i vårat vardags rum .
    under tiden jag dammsög ringde min mamma och bästa väninna mamma skulle hämtas och bästa väninnan sa till mig börja locka håret då hon var försenad.
    Började locka var nästan helt klar när hon kom hon fortsatte , efter vart det sminkning vid det laget var jag bra stressad då man kom underfund med att tårtan var inte klar och ungarna behövde klä på sig så mamma sattes på klä på barnen , sonen kläde maken på och min lillasyster gjorde klar tårtan.
    efter kläde jag på mig och lila syster kröp under klänningen för att hjälpa mig sätta på underkjolen.
    Var dags att åka hämta makens blomma och hämta min pappa.
    Väll framme skakade buketten av nervositet .
    Ingångs marschen spelades och vi fick äntligen se alla som kunnat komma för se oss på våran dag .
    Åkte efter ut marschen i äg i en vacker chrysler 300 .
    Kom fram gick in efter lite fotografering fikade öppnade presenter och två av makens systrar höll tal.
    Efter var dagen äntligen slut med gäster men en trevlig natt och två rätters middag väntade med maken
    Glömde till äga mycket solros frön fann vi på natten även puffade ris

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7