• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • madlin

    vårbrud2008: ja, jag måste varva ner ett par hekto men iom vi ska åka på semester nästa vecka så vill jag ha det mesta klart så man kan komma hem utan att få magsår de första man får *s*

  • vårbrud2008

    madlin
    Förstår vad du menar. :)

    Vilket datum var det nu ni hade??????

  • madlin

    vårbrud2008: 25/8, 2 veckor kvar nu - och en vecka kommer troligen gå bort iom semestern. Så det blir sista veckan fullspäckat med besök hos frisören (sista provuppsättningen + smink), manikyr, massage, ansiktsbehandling, lämna och hämta kläder från kemtvätt (strykas), styra upp matbiten vi ska ordna, hämta mat som vi beställt och som inte kan köras ut, få upp tälten till ceremonin utifall det regnar, lokalen ska göras iordning, mat ska inhandlas, lagas till. Tårtan ska hämtas (förmodligen), hämta videokameran och stativen (har två filmkameror i olika vinklar). Hämta blommor, färga hår på sambon + att han ska klippas hos frisören, öva på brudvalsen och freakshow ;) Hämta ljudsystemet, fixa playlist, köpa mousserat och cider, stryka dukar. Ungefär.

  • vårbrud2008

    madlin
    Vi har mindre att göra sista veckan än er, eftersom vi ska äta på ett hotell som fixar maten och dukningen.
    Det vi ska göra sista veckan vad jag vet nu är:
    - provsminkning
    - hämta dj in a box
    - leverara blomor till tårtan
    - kolla dukningen

  • madlin

    vårbrud2008: ja de är ju lite mindre än oss då! mycket kan man tyvärr inte göra förräns dagarna innan ändå, fastän man skulle vilja för att avlasta lite den sista veckan, men men!

  • stjärngudinnan

    LUCY: Jag är bortrest i helgen och hade inte tillgång till någon dator igår, så jag kunde inte önska dig lycka till men jag höll tummarna hårt för dig!! Här öste regnet ner igår men jag hoppas att ni hade bättre tur med vädret i norr. NU är du gift.. STORT GRATTIS!!!

    Nu, ska jag fortsätta att umgås lite med mina föräldrar, återkommer ikväll när vi har åkt tillbaka hem till Götet

  • Ingen pingvin

    Låter som ni har fullt upp! Roligt! Känns dock som att vi har fattat rätt beslut med tanke på min dagsform, om ni förstår vad jag menar.

    Nu är ju ni längre fram, vilket passar bra, för då kanske ni kan svara på lite frågor sen!! JAg är dundersäker på att ni kommer få det jättefint!!!!

  • stjärngudinnan

    Jag kunde inte hålla mig! Var tvungen att skumma igenom och se vad jag har missat här under helgen. Är nog banne mig beroende av BT

    Vårbrud: Stort GRATTIS!!!! Vad roligt. Jag ska hålla tummrna tills de blir blå

    Glömde berätta att vi var och träffade den fotograf som vi har preliminärbokat till bröllopsfotograferingen. Vi fick titta på lite bilder, olika album osv.. Hon verkade jätteduktig. Så nu är det inte längre bara preliminärbokat utan en definitiv bokning. Lika bra att göra det eftersom vi nu har bestämt oss. Dessutom finns det ju bara två fotografer i stan där vi har tänkt gifta oss och hon hade redan fått lite bokningar nästa sommar! Hemska tanke om någon annan hann före oss

  • madlin

    Hihi, har precis kommit hem från min möhippa! Blev kidnappad imorse och flängt runt hela dagen och förnedras med både de ena och det andra. Men de var snälla mot mig så jag tyckte det var lugnt det jag fick göra. Så i snygga guldbrallor och röd kasslertröja + spetsiga skor med taxklack fick jag bl.a bowla, åka gocart, käka pizza, springa runt med en bowlingväska fylld med saker som jag fått packa ner efter en lista. Sen fick jag springa runt o knäppa kort som ex. "beskriv erat förhållande med en bild om... 20 år", "beskriv dig för 10 år sedan".

    Nu är jag lagom mör, men glad. Hade inte alls förväntat mig en hippa!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Lucy: Hoppas ni hade en underbar dag igår!!! Hoppas även bröllopsnatten blev lyckad ;) (spännande!!)
    Nu vill vi se bilder så fort som möjligt! :)

    vårbrud: Nu håller vi tummarna att allt går vägen denna gången!!! vad mysigt med en pojke till!

    madlin: åh vad skoj med en hippa!!!! ni verkar ju haft helmysigt! skönt att du tyckte det var okey grejer de utsatte dig för... :) jag vill verkligen inte bli utklädd m.m på min eventuella hippa... :) hihi

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7