• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Ingen pingvin

Hej alla... Lätt att man inte hänger med här, om man befinner sig i modemens hemland! (svärföräldrarna alltså)

Nu ska vi snart flytta (typ nästa vecka) och vi hittar ingen bra lokal att vara i - som vill hyra ut till oss iaf. Fast jag orkar inte bry mig så mkt, mest tänker jag på att jag vill gå och lägga mig, så vi kanske skiter i alltihop (utom våran egen vigsel såklart) även om det skulle kännas lite fånigt med tanke på allt man planerat, men eftersom allting nu är som det blivit (tyvärr) så känns det inte som en helt omöjlig lösning. M2B kan ju inte fixa allt (hur skulle det då gå? helt fel av allting, skulle jag tro...iaf inte som jag vill ha det). Festen KAN man ju faktiskt lägga senare - det gör ju inget. Kanske på 1-års dagen? Nu när jag tänker på det, så känns det inte precis så dumt.. Då blir jag ju 08:a igen. Hm.

NI är så bra att diskutera med tjejer! Verkligen.

Vårbrud: GRATTIS till bebis! Vad roligt för dig!!!

• Ingen pingvin

Ps. Vi har iaf hittat DEN ringen!!!

• Pumpkin

Prinsessdröm: Härligt med bidrag till bröllopet! Och hjälp är ju alltid välkommet (för det mesta i alla fall )

Ingen pingvin: Kul att det börjar dra ihop sig till flytt?
    Att ha fest på 1årsdagen tycker jag låter alldeles lysande om du känner att du inte orkar med nu!
    Vad är det för ring du hittat?

• Ingen pingvin

Mmm.. Nu har jag diskuterat den med sambon också. Han tycker det var bra. Och det känns rätt skönt också, nu, att vi är på samma linje. Lättare att andas, åtminstone litegrann...

Pumpkin - Ska försöka hitta en bild!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    pumpkin: Underbart att köpa klänning!! GRATTIS!!! SUPERSNYGGT!!! den satt ju verkligen perfekt! ;) Emilia var jätte söt! såg helmysigt ut!

Vårbrud: GRATTIS TILL babyn! Det måste du ha glömt att berätta! :)

• vårbrud2008

Hej alla!

Det är faktiskt ingen som har missat att jag är gravid igen eftersom jag inte har skrivit om det. Efter det som hände sist med missfallet har jag velat ligga lågt och inte ta ut något i förskott. Vi blev gravida på första försöket igen men vi ville inte vänta med bröllopet pga av detta.

På UL såg man tydligt att det var en pojke för snoppen syntes, så detta blir vår tredje pojke.
    Ska jag aldrig få en tjej???? :)
    Trodde verkligen att det var en tjej denna gång eftersom jag mått så mycket bättre än de andra gångerna, men icke.

Tack alla! och hållnu tummarna för att detta nu går vägen.

• sajberpillan

håller tummarna Vårbrud! Och skickar ett stort grattis!

• vårbrud2008

Tack!!!

Det är lite nervöst......

• Annim

Lycka till Lucy_ på den stora dgane idag! =)

Vårbrud: Vi har oxå 3 pojkar! Hur gulliga som helst... Nu ska vi inte ha flera men visst hade det varit roligt med en tjejja i familjegänget... förutom jag då! =)
    Vad heter dina pojkar hur gamla?
    Mina heter Sebastian 5 år, Alexander 3 år & Rikard 1,5 år.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7