• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • madlin

Snitte: jag ville inte heller från början vara utklädd, men slapp kjol o klänning så då gick jag med på det. Det var inte så farligt ;)

• Snitte- 5/7-2008

madlin: vad härligt!! kul att du fick en hippa eftersom du undrade omd et skulle bli någon eller ej.. :D

Det närmar sig med stormsteg och som jag läste över är det en hel del kvar... men det kommer gå kanon bra!!!
    vad är det för freakshow ni ska öva på?

• madlin

Snitte: Undrade o undrade, jag hade ställt in mig på från första början att jag inte skulle få någon då de flesta nära vänner känner inte varandra, bor långt emellan osv. Men tji fick jag! ;)

Ja, de är ju en del o fixa sista veckan. Men ska nog gå fint, får mycket hjälp med lokal o dom förberedelserna iaf.

Freakshow... tänkte starta lite fint med vacker brudvals som går över till lite egenkomponerad dans med lite av varje, pulp fiction, dirty dancing, hiphop ;) Får se hur de går, har inte övat något alls. Hrm..

• Líllafamíljen

Hej!!!
    Fär väl ta och presentera mig!!
    Jag kallas Tessan och min sambo kallar jag J, vi har en son på 6 år.
    Vi har nyss kommit överrens om ett datum!!!
    efter ca 4 år, man ska inte ha bråttom!!
    Vårt datum är 16 augusti 2008!!
    Så imorgon ska jag ringa till en av kyrkorna vi har i närheten och boka!!!!
    Känns helt overkligt!!!

• Anja 19 juli 2008

Líllafamiljen

Vad kul :) Grattis!!!

Håller med om att det känns overkligt! Det tycker jag fortafarande fast sambon friade för ett halvår sen ;)

Har bokat kyrka och festlokal och har väl planerna någotsånär klara inne i huvudet. Vissa saker känner jag mig dock helt villrådig i. Jättebra med ett forum där man kan ventilera alla sina bröllopstankar och få bra tips.

:)

• misstrixie

Hoppar väl också in här, vilken härligt lång tråd! 080809 ska vi gifta oss, kyrkan är bokad men inte festlokalen. I ena sekunden känns det som om jag har hela bröllopet klart för mig inne i huvudet och i nästa sekund läser jag något här eller får en egen idé och så är allting bara förvirring igen!

• Pumpkin

Godmorgon tjejer! Så var det måndag igen då, förstår inte hur helgerna kan gå så jäkla fort!? Sen att helgerna dessutom blir förstörda pga för stora förväntningar och "snartärdetmåndag-ångest" är ju säkerligen en bidragande orsak. Oh well...

Ingen pingvin: Skönt att beslutet känns bra för er, det är ju liksom huvudsaken!

stjärngudinnan: Säg den som inte är beroende av BT
    Skönt att det kändes bra med fotografen, det känns som en himla viktig grej!
    Jag har fått offert från två tjejer som sköter makeup, frisyr och fotografering, det skulle ju vara himlans praktiskt faktiskt... Men jag ska kolla en fotograf till och se vad hon har för priser innan vi bestämmer oss

madlin: Så roligt att du fick en hippa!

Líllafamíljen: Välkommen! Var i landet finns ni?

misstrixie: Välkommen! Vilka är ni och var i landet finns ni?

• Líllafamíljen

Pumpkin - 5 juli 2008

Vi bor i söder närmare bestämmt pytte bit utan för Malmö, Husie/Kvarnby heter det.

• Pumpkin

Líllafamíljen: Aha! Ja då börjar det vara några skåningar här i tråden
    Ska ni gifta er i de trakterna också eller?

• Líllafamíljen

Jajamensan satsar på att gifta oss i Malmös äldsta kyrka.. ska ringa idag och kolla om datumet är ledigt! annars blir det husies kyrka och den är lika fin den men en pytte bit längre bort, sen blir det fest i festlokalen hela natten lång!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7