• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • janos

    Godmorgon mc och alla andra!

    Här är det oxå regn och rusk. Vi som skulle ut och gå med vagnen, hade vi tänkt. Det får bli en annan dag.
    Idag är våran första dag helt själva här hemma. Känns lite trist.......*ekooooooo*

  • Gable

    Hohooo! Här igen! Har ringt en massa samtal och nu är jag trött igen, så jag tänkte slösurfa lite.

    Eller kan det vara så att min frukost bestående av yoghurt och frosties gjorde mig trött istället för sockerspeedad???

    *funderar*

  • janos

    Hur mår du idag, Gable? Du tar väl hand om dig?!?!?!? Se till att du får i dig bra näring innan det är dags för den stora dagen.

  • Gable

    Jösses, jag bara äter och äter. Frukost, lunch och middag. Sen vill jag gärna ha kvällsfika också. Efter det måste jag sova, för jag är så trött

    Kanske det som gör mig så trött?! All den här maten

  • Gable

    Men de senaste två nätterna har jag faktiskt haft problem med att sova. Vaknar och är URPIGG. Funderar på att gå en liten sväng i lägenheten bara för att... Men jag gör det inte för då vaknar husbandet och får panik. Han har börjat få det om jag inte är i sängen och han inte hör mig på toa.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, är vaken säkert i nån timma och ligger och snurrar runt. Kanske nattsömnen fungerar bättre om jag inte sover på dagarna?! Fast då blir jag så trött på kvällen att jag nästan får panik. Jättekonstigt.

  • mammacatta
    Gable skrev 2007-09-17 11:22:06 följande:
    Men de senaste två nätterna har jag faktiskt haft problem med att sova. Vaknar och är URPIGG. Funderar på att gå en liten sväng i lägenheten bara för att... Men jag gör det inte för då vaknar husbandet och får panik. Han har börjat få det om jag inte är i sängen och han inte hör mig på toa. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, är vaken säkert i nån timma och ligger och snurrar runt. Kanske nattsömnen fungerar bättre om jag inte sover på dagarna?! Fast då blir jag så trött på kvällen att jag nästan får panik. Jättekonstigt.
    Nej det är inte ett DUGG konstigt.
    Den gamla skrönan säger att det är för att du ska vänja dig vid att nattvaka, men sanningen är att dina hormoner har gett dig uppåttjack.
    Du kommer mot all förmodan klara dig på 4 timmars sömn jättelänge. Utan att DÖ på kuppen!
    Jag var aldrig med på det med Mr Mister, han stog och stampade på kissblåsan så jag var sådär från första dagen. Med Studsiga Benet hade jag aldrig slutat efter Mr Mister.
    Men jag har hört talas om det - från böcker med Riktiga Doktorer.
    Det är bara att ge upp - ligga och glo på taket i 2 timmar GÖR man bara inte!
  • mammacatta

    Men för att det ska fungera måste man sova på dan när man blir trött.

  • janos

    Så där ja! Då har jag rensat upp på kontoret idag, efter två omtumlande veckor. Känns toppen.

Svar på tråden Äntligen fredag del 10