• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • mammacatta

    Snaart snaaart! *bäbisar bäbisar*

    Grattis Anne! Inte varje dag man fyller år!
  • Rystall

    Hej alla raringar!
    Åh vad jag har saknat er. Jag skäms verkligen för att jag har varit så dålig på att höra av mig. Albin tar dock den mesta av min vakna tid och när han äntligen somnat försöker jag och maken ha lite kvalitetstid. Men för det mesta orkar vi inte utan hänger i soffan. Albin är ett lite yrväder som vill vara med överallt och skall pilla på allt. Så nån tid framför datorn är det inte tal om. Han börjar på dagis om en vecka så efter det kanske det blir lite bättre rutiner och lite mer egen tid.

    Jag har inte hunnit läsa i kapp så nån får gärna fylla in vad som hänt.(igen!)
    Jag kunde dock läsa mig till att det snart är tid för Janos och Gable att få bäbisar. Lite avis är jag alt. Det var ju så mysigt. Jag minns oxå att Albin fixerade sig tidigt, men se var han ju sen. Jag hoppas att du slipper det Janos.

    Puss puss mina raringar!

  • Hilde

    Hej !!! Hej Rystall!!!

    Zilla börjar inskolning på dagis nästa vecka. Jösses vad de växer upp snabbt

    Idag såg jag en liten nästan nyföding. Jösses så söt och så värnlös och mumsich hickade mest mot mammas hals och såg allmänt dåsig ut.

    Gable och Janos det är omvälvande tider som stundar, men jag lovar, de är värda allt slit. Det finns ju stunder då man bara blir helt salig inne i ödlehjärnan och då är man så knepigt funtad att man orkar lite mer... och lite mer... och lite mer...

  • janos

    Jaha, då var man ännu ett steg närmare att bli mamma. Bebisen är fixerad och första (av tre) delen på föräldra gruppen är avklarad.

  • Hilde

    Hej

    Nyss hemkommen från begravningen. Där var flera hundra människor. Kyrkan var helt fylld och på den efterföljande lunchen och kaffet var där säkert över 150pers. Efteråt samlades vi hos hennes familj. Där var vi säkert 30pers och x antal barn. Jag valde att var utomhus med tösen under själva begravningen, men närvarade under resten av dagen. Svårt! Man SKA inte överleva sina barn... Hon blev bara 29 år och näh, fy vad hemskt allt kan vara.

  • anne på grönkulla

    *kramar om Hilde*

    Sånt där är hemskt. Begravningar för människor som inte levt färdigt är gräsliga. Jag har varit på åtminstone 3 begravningar som vuxen för personer som vart mitt i livet sas och de är mycket jobbigare än för en gammal person. Men vet du, alla har varit så fullpackade som du beskriver. Intressant det där.

Svar på tråden Äntligen fredag del 10