• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    ja gör det. r är ju inte världens bästa shoppare, det måste jag varna för, men han är envis

  • Carma07

    Lite lunch och promenad med hunden på jobbet. Eller rättare sagt två. Var hemma en sväng också och kollade posten samtidigt. Vi har fått ännu en skiva från en av gästerna med bilder från bröllopet. Alltid kul att se. Där fanns med kort på er också, bl a när ni dekorerar tårtan.

  • Carma07

    Abbe: Kanske får göra det. Ska kolla det ikväll om jag hinner. De som min kusin fotade har jag inte fått ännu och de allra finaste vi har fått hittills har vi fått i papper och med negativen till.

  • Carma07

    Abbe: Håller tummarna för dig inför löneförhandlingen. Eller du kanske redan har haft den?

  • Ab fab

    nix - det dröjer minst en vecka tills jag hara chans att prata med chefen. jag vet inte om han tycker att vi skall förhandla
    jag tycker väl att det är värt 3-5000 kr men vi får se om han håller med

  • Carma07

    Abbe: Då håller jag tummarna. Grattis till din "promotion" iaf.

  • Linum

    Ingen här?

    Då pratar jag väl med mig själv då...

    Sitter och pysslar med vigselprogrammet. Blir vansinnig på att jag måste ha ett sidbryt mitt i en psalm. Petitess. Det finns ju faktiskt folk som svälter...

    Har smörjt in nagelbanden med mandelolja (tack för tipset, abbe). Tänkte sluta riva på dem nu så att det ser snyggt ut även i framtiden. Ska göra franska manikyr i eftermiddag och se om jag är så flexibel som jag tror (måla med både vänster och höger hand...).

    Igår var jag och lyssnade när min syster och vår organist spelade igenom vår utgångsmarsch. Det blir kanonbra! *tjohooo*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4