Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
*vinkar till nibla*
Det var inte igår!
Jag trodde att någon skickat ett mail till dig... förlåt... vi var inte så många, om det nu är någon tröst. Nästa gång lovar vi att skicka ett mail!
Hur går det med nya huset?
Det går jättebra. Fast vi tar der relativt lugnt, stressar inte fram. Försöker måla och greja varannan dag, då är man mer effektiv.
Fick Tezz tag på dig? Hon sa att hon inte kunde lämna tillbaka vaserna förrän i oktober, men jag sa att du gärna ville låna dem så hon skulle kolla med dig hur hon skulle göra.....Hoppas du hinner få dem! Allt under kontroll annars?
Halloj!
Vinkar till Nibla, kul att se dig det var ett tag sen!
Bowlingentusiaster: Det är kul att bowla så jag har ett förslag!! För ett tag sen pratade vi ju om att grilla men nu när hösten kommer krypandes kanske vi skulle styra in stegen i bowlinghallen istället och köra ett sånt "paket" med först bowling och sen mat!??!
Det har dom på Strike& Co, jag var där med mitt förra jobb för ett tag sen
Kanske nåt att fundera på??
Nu ska jag förberedea inför morgondagens gäster:
www3.arla.se/Default____17653.aspx&PostCardCode=9dd7f1cc6ccb49d58637982158ce1501
*slurp*
Hmm *funderar*
vad knasigt!!
Nibla: Kul att höra från dig och att ni trivs i huset.
Frujj: Det var en bra idé med bowlingen. De flesta tycker ju att det är kul att bowla och om inte så är det ju bara en timme.
Nibla: Om du vill ändra till lösenord går du in på "min sida" i den lilla rutan längst upp till höger och väljer sedan "kontoinställningar".
Nibla: Jag hämtade vaserna innan de åkte. Tack så mycket!
Jag sitter här med ansiktsmask på mig... grymt skönt.
...och bowling på Strike lät ju jättekul! Det tycker jag att vi gör.
Linum: Ansiktsmask låter mysigt. Så det är nu vi inte ska få dig att skratta?