• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Frujj: Det är en till mässa 6-7 oktober i Partille. Företagena som kommer dit är lite mer inriktade på stämplar medan mässan nu till helgen är lite större med både scrappingföretag och stämpelföretag. www.papperskraft.se/aktuellt.html
    På lördagen är det Linums bröllop, men har planer att gå dit på söndagen.

  • Carma07

    Abbe: Skönt att du mår bättre.

    Snart dags för lunch och lite tid att titta in här. Men här har inte hänt något alls. Undrar vart alla har tagit vägen?

  • Bauti

    Vaknade nu. Helt otroligt vad jag e morgon trött just nu.

    Abbe, Turning torso!!! Det vill jag oxå besöka. Hoppas möter är givande, annars har du fin utsikt

  • Ab fab

    bra möte, bra partner att prata med. kanske den enklaste.

    har fått någon form av "promotion". en steg i karriären känns det som. definitivt mer ansvar - nu skall jag bara förhandla lön men var för sjuk igår för det.

  • Bauti

    Då håller jag lycko tummarna för att du får minst 29800:- i månaden

  • Linum

    Abbe: Måste vara en vidunderlig utsikt därifrån! Jag hittade aldrig någon brevlåda igår... Vi får strunta i det helt enkelt. Jag letar efter något här hemma istället. Tack för erbjudandet dock!

  • Bauti

    Igår kom Linda (tärnan) hem fån att ha varit i småland. Vi fick 3kg kantareller som dom inte hade hunnit göra något med. Så jag har en del att rensa idag. Men vad gör det när man får smaska på de goda gulldisarna

  • Addiz

    Hej tjejer!

    Fortfarande full fart på jobbet =(

    Men imorgon tar jag ledigt och åker till Västerås/Köping, men fullt upp hela helgen också.

    Hur ska man orka?!?!?!

    *kram på er*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4