• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Abba: Ja. Jag lägger in dem på bloggen. Jag trodde att M hade gjort det redan, men så var inte fallet. Är i kosmos vid 17.

  • Ab fab

    kanon. då är jag där med.

    Kan jag få de bilderna också? Om du har lust att bränna ner dem eller mejla över dem vore jag jätteglad.

    gör du mycket nytta på jobbet

  • Linum

    Oh... jag säljer som attan... not

    Pillar me festprogram, säljer lite, funderar, petar tånaglarna, gossar med missarna, diskar och surfar lite. Min dag i ett nötskal.

    Jag mailar bilderna till dig. M får hjälpa mig, för jag vet inte var han har lagt dem. Han kan aldrig spara allting på samma ställe, utan lägger det var som helst i datorn, vilket underlättar för nästa person...

  • Ab fab

    kan tänka mig att effektivitetsnivån inte slår nån form av all time high...

    mejla bilderna vid tillfälle, det är ingen brådska. Det är så kul att ni tagit foton-ö jag vill ju samla på allt från den dan.

  • Addiz

    Frujj eller Carma: kan nån av er maila mig telefonnumret till tjejen som gör tårtor?

  • Bauti

    God morgon eller lunch kanske jag skall säga.
    Vaknade av mardrömmar och var helt svettig, blääää

  • Ab fab

    stackars bauti. Hoppas det är bättre nu. Jag har bara massa massa jobb... brrrr...Har du visning i kväll?

    Addiz- skall du ha tårtan till bröllopet. Den var kanongod o fin tycker jag (den som Carma hade)

  • Bauti

    Abbe- Jag har visning kl 18.00. Hoppas nu den här tar den så jag slipper hålla på med detta. OCH att han e ok.

  • Carma07

    Hejsan
    Snabb kik in och ser hur ni har det.

    Addiz: Telenummer mailat till dig.

    Jag hade likadan tårta som Frujj.

    Vi ses ikväll.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4