• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    här vräker det ned!

    nu lämnar jag er och beger mig av till dagis och föräldrarmöte.

    Ses och hörs imorgon.

    kramar på er

  • Addiz

    Hej tjejer!
    Jag måste tyvärr lämna återbud för imorgon, vi har fått erbjudande om att åka ut och dyka, och det händer inte så himla ofta... Hade jättegärna träffat er, men det får bli nästa gång!

    *kram på er*

  • Carma07

    Addiz: Synd att du inte kommer, men dyka låter kul. Det blir ju fler gånger som sagt. Ha de så kul imorgon.

    Imorgon kommer jag inte ha så mycket tid att hänga här. Men kommer förmodligen inte kunna låta bli att försöka kika en lite snabbt emellanåt.

  • Frujj

    Hej hoppas alla mår bra

    Hoppas du snart får nytt jobb MissP, här är en till som inte trivs så bra och väntar på besked om annat. Tyvärr verkar beskedet dröja eftersom de i sin tur väntar på besked om de får tillsätta. Jaja, den som väntar på nåt gott...

    Kan inte komma på fikan imorgon tyvärr, fullt upp med babysim och annat. Får bli en annan gång!

    Kramiz från mig!

  • Carma07

    Frujj: Synd att inte få träffa dig imorgon, men vi har nog en fika snart igen.

    Vad hette stället vi skulle fika på? Vet på ett ungefär vart det är, men kommer inte ihåg namnet på fiket.

  • Linum

    Carma: Café Cosmos. Det ligger vid spårvagbshållplatsen Grönsakstorget. Mitt emot 7eleven.

    ..och godmorgon på er andra!

  • Ab fab

    jag kommer... fasiken.. jag skulle ju tagit med mig CD:n med fotona... det glömde jag.

  • Ab fab

    linum- när är du på fiket idag? Tog ni några kort på vårt bröllo0p?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4