• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Ab fab: När kommer det bilder från vigseln? *nyfiken*

  • Bauti

    Ab fab *fniss* tänker på fab 5 när jag ser ditt alias

  • Carma07

    bauti: Fick också sådana tankar. *fniss*

    Så en liten annons med svartvit foto kostar strax över femhundringen?

  • FredagenDen13

    Puman:
    *vinkar*

    Nides:
    Önskar er all lycka i morgon!
    Tänker på er!


    Övriga:
    Trevlig helg!

  • Carma07

    Har alla redan gått hem? Bara jag ensam kvar på jobbet och ingen att prata med och känns inte som någon idé att starta upp något nytt nu. Ska ju snart gå hem.

  • Nickes fru

    Carma: Det var jag som satt och funderade över om man skulle ha annonsen efter man skickat tackkorten. Så gör nog vi, känns mest rätt tycker jag.

    Linum: Hur gick det med jobbet?? *håller tummarna hårt* Sitter oxå här o väntar på besked på ett jobb jag intervjudes för för ett tag sen. Men nu har jag väntat så länge så jag har nästan tagit kål på fjärilarna i magen alldeles på egen hand. Till slut så ringde jag damen som intervjuade mig men hon hade gått på semester.. så det är bara att vänta. Och se.
    *puh*
    Håll tummarna!!!!

  • Nickes fru

    Usch har nån sån där fånig tvångstanke om att om jag berättar för nån att jag varit på intervju, så får jag inte jobbet.. höhö
    Och nu har jag berättat här så nu får jag inte jobbet....

    *skreeeeeech!!!*

  • Nickes fru

    På tal om *screeeech* så kom sveriges största spindel joggandes över diskbänken häromkvällen när jag ställde mig där. Om jag säger att den var stor som en clementin så ljuger jag inte!! Fy så äckligt! Jag ropade på N och han tyckte jag var fånig, men sen när han fick se den så sa han oxå.. *huu blääää*

  • Bauti

    Nickes
    *skrattar högt*
    Såg framför mig herr spindel kommer joggandes med den nysate outfitten. Jogging skor och svettband

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4