• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    lykke: Toppen, då var det problemet löst.

    bauti: Om du vill och hinner får du gärna baka bröd. Jag är väldigt nyfiken på det brödet.

    Tack för hjälpen.

    Jag skulle aldrig klara det här utan er hjälp. Hade jag inte träffat er hade det inte blivit något bröllop. Ni är verkligen mina räddande änglar.

    Nu har jag fått lite nytt mod, så med röda och svullna ögon ger jag mig iväg för att handla lite dekorationer och fixa till det sista. Och imorgon blir vår bästa dag.

  • Carma07

    Mina hjälpredor - klarar ni er om jag skriver ihop ett lite bättre mail med lista till er lite senare? Jag är snart tillbaka.

  • Linum

    carma: Jag bakar lite muffins också, så åker jag till bauti med dem.

    bauti: Är du hemma ikväll?

  • Linum

    Jag ångrade mig... En chokladkaka kanske? Muffinsformarna är slut...

  • TezzAmore

    Carma: Låter som att det sakta sakta löser sig! *håller tummarna*

    Puman: Va snällt att ha oss i åtanke! Just nu vet jag nämligen inte hur vi ska lösa det. Vi vill nämligen ta kort på alla våra gäster utanför festlokalen, men han som vi frågade sa att han helst inte ville... vi har en kompis till som vi ska ringa till i helgen, så hoppas han ställer upp! Annars får jag väl fota själv!

  • FredagenDen13

    TezzAmore:
    Jag har en kompis som håller påa tt utbilda sig till fotograf, hon som tog våra bilder.
    Hon kanske e intresserad av att ställa upp, till en mindre kostnad än en "riktig" fotograf.

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Jag kan ge er ett svar om det i helgen. Vi ska prata hemma om vad vi ska göra, åka bort eller stanna hemma och ha det trevligt.

    Blir det hemma så är det inga problem för oss att svänga förbi och knäppa några foton på er utanför festlokalen

  • Bauti

    Linum
    Jag e hemma ikväll. Med min sambo Linda (hon som jag drar med överallt)

    Skall till maxi (igen) och handla. Förrut blev det tom Marstrand en sväng.

    Ses sen *vinkellivink*

  • TezzAmore

    Puman: Det är igen brådska, behöver inte veta förräns nästa vecka! Vi ska dessutom fråga en kompis till sambon i helgen, så vi får se vad han säger!

    Brukar du ta kort och sånt?

    Freda: Det är igentligen inte så märkvärdiga kort vi ska ta, bara ett vanliga portträttkort på alla gästerna (paren) som de kommer! Kan vara kul att ha efteråt! .-)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4