• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Nu får ni klara er utan mig ett tag. Har lite listor att jobba på.

    Syns kanske senare och glöm inte att använda era superduper bt-tummar för fint väder på lördag.

  • Ab fab

    Jag hållar alla tår o tummar Carma. När skall vi vara hemma hos dig? Har du skrivit ner vad vi skall göra?

  • Addiz

    *håller tummarna för Carma* ävenomdetgårlångsamtattskrivapåtangentbordetdå,utanattkunnaanvändamellanslag;)

  • Nides

    Hej tjejer?
    Min dag började dålig o har fortsatt så. Började med att jag vaknade för sent sen stressade o glömde mobilen hemma (vet att det inte är hela världen men ändå) och så har de på jobbet krånglat som F@n.
    Vill ju bara hem nu. De förstår inte att det inte är mitt ansvar att de inte fattar. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

  • Nides

    Nu har jag hunnit läsa ikapp mig oxå..

    Tezz: jag vill oxå ha listor...

  • Addiz

    Tezz: kan du inte ladda upp listorna på Googlegruppen? Så slipper jag få min mailbox full, och kan ladda ner dem när jag vill? *snäääälla, blinkar med ögonfransarna*

  • TezzAmore

    Addiz: Jag vill inte lägga upp dom i googlegruppen, men jag kan maila över dom till dig om du vill! Det är bara en exelfil så du slipper få din inkorg sprängfull...

    Nides: Mail!

  • TezzAmore

    Nån som vet vad som hänt vår blogg???????

    När jag trycker på att logga in längst upp till höger så kommer jag bara till denna sidan: www.blogger.com/start

  • Addiz

    Tezz: så har det alltid sett ut för mig nr jag ska logga in... du fyller i användarnamn och lösenord...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4