• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Addiz

    Fredag: det är det ju fler som är i gänget, sugna alltså, så bebissnack blir det väl ändå :) But I love you guys anyway! ;)

  • Addiz

    Jag försöker skapa en google-grupp så får vi se om jag lyckas (har aldrig gjort nåt sånt förut)

  • TezzAmore

    Halloj!

    Jag tror att jag har hittat en ny morgongåva till min m2b!!

    www.slimcase.se/&kategoriid=4&id=121170&showpagenumber=1

    Istället för tex. en fickplunta! Va tror ni? Han snusar och jag tycker inte om det, men han kommer ju varken att snusa mer eller mindre med en sån här!

    NIDES!!! Måns är på Liseberg ikväll!!!

    Freda: Har en känsla av att ett par av oss kommer att gå med magarna i vädret inom några år, (och några med valpar under armarna *fniss* ) så då kommer det säkert att bli ett eller annat ord om bäbisar! Fast vi kommer ju nog förälltid vara BT gänget och med det innebär fika, restaurangbesök, pyssel m.m.! Eller har jag fel brudar?

  • Carma07

    Addiz: Jag ska kolla vad typsnittet heter när jag kommer hem. Men det är liknande "skrivmaskinstypsnitt".

    Linum: Tack för ditt erbjudande. Återkommer om det skulle vara något.

    Det är klart vi letar upp ett nytt forum som vi kan babbla i sedan.

  • FredagenDen13

    Addiz:
    Samma samma!


    TezzAmore:
    Jag tror osså att det finns en risk att det blir några av oss som kommer pustande & stånkandes på bt-fikorna i framtiden!


    Åh, jag skall på Måns ikväll.
    NÅgon mer som skall dit?

  • TezzAmore

    Freda: Jag missar Måns, vi ska på danslektion ikväll igen! Det ska bli kul! Hoppas jag... *skratt*

  • Linum

    Tezz: Snygg!

    Jag letar efter manschettknappar. Någon som har sett några snygga det senaste?

    Jag fick för mig att jag skulle ta bort det fruktulöst fula bården vi har i köket. Så nu gör jag det. Då MÅSTE vi ju göra färdigt köket!

  • FredagenDen13

    TezzAmore:
    Jättesnygg!
    Sparade sidan, det blir en bra julklapp till min snusande man!

    Lycka till på danskursen!

    Har jag berättat om vår bröllopsdans?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4