• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Godmorgon.. eller gomorron?? jag är ju sist in här!!

    Tezz- får jag fjäska till mig lite skjuts hem? Ev får jag ta vagnen till nides eller så kör min m2b men jag får inte ha den för tydligen ska han upp till mina föräldrar ikväll och hämta lilleman och deras bidrag till vårt bröllop. Tydligen är det en "mans" grej så min pappa vill lämna det i handen till J. Som värsta hemgiften *fniss*.....

    Vad har jag missat med nides vän? Orkar du berätta??

    Annars har det hänt något knepigt med mitt knä.... Vaknade imorse av att det är helt toksvullet och gör ont. Jag har nästan inga problem med att gå eller stå men att böja det eller sitta på huk gör så ont så jag nästan svimmar. Undrar om det är min gamla konståkningskada som kommit tillbaka??

  • MissPhoenix

    jag vill gå på allas viglsar hedanefter!!!!

    Carma - jag hittade inte nyckeln till lokalen imorse - vete sjutton vart jag lagt det men det är iaf helt vanligt vitt porslin med lite vågade kanter. Kan man säga så??

  • TezzAmore

    MissP: Det går bra att fjäska sig till skjuts hem.... fast då får du fjäska lite till! *fniss*

    Gör knät ont när du trycker på det? Min m2b har opererat sitt knä typ 4 ggr. så du kan "rådfråga" honom ikväll! Hehe!

    Carma: Som sagt, det är bara nån liten struntsak som jag tänkte skulle passa dig... *fniss* Elaka jag vägrar att berätta va denna lilla struntgrejen är, bara för att hålla på spänningen!

  • TezzAmore

    MissP: Tyvärr *suckar* så missar jag din vigsel... jag hade väldigt gärna viljat gå dit... men vi ska till Tyskland nästa vecka... *suckar igen*

  • MissPhoenix

    tezz- det gör inget - jag vet ju att du iaf tänker på mig
    Hur vill du att jag ska fjäska då?

  • Linum

    MissP: När gifter du dig? Jag har glömt skriva upp i min "brudlista"...

  • MissPhoenix

    linum - lör om en vecka.... Usch vilken panik jag får när jag säger det. Pratade med J igår om det och han erkände att han också hade panik. Men inte panik över att bli man och fru utan att saker och ting inte ska flyta eller att det ska bli en "tråkig" fest...

  • Ab fab

    miss P:s bröllop hinner jag nog inte gå på tyvärr. Skulle så gärna gå- har aldrig varit på ett katolskt bröllop.

    men Bauti, Carma, Nides, Linum o Addiz är inbokade

  • Nides

    Jag hoppas att jag är hel så jag kan komma till din Vigsel Miss P.
    Anar möhippa nämligen... Nästa veckan nån dag mellan 25-28...
    För att men ena vän ska komma hälsa på mig ifrån halmstad på onsdag. Så får jag mess ifrån en annan i västerås som oxå ska ner till götet för att hälsa på hennes svärisar o undrar om vi kan ta en fika nästa vecka.. hahhaa
    De är såååå söta..

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4