• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    tezz: Kolla www.vegi.se. De har en butik i Helsingborg också som är öppen på lördagar. Billiga och snygga smycken i massor!

  • bauti

    Gggrrrrrrrraaaaaaaaaaa
    Upptäkte att jag har lingon veckan på bröllopet *skriker NEEEEJ*
    Måste flytta fanskapet *mutter mutter*

  • MissPhoenix

    Bauti - precis så är det. Jag känner att jag inte kommer att kunna slappna av alls förrän jag fått det som JAG vill

    Något som var mindre kul, i mina ögon, på min kusins bröllop var dukningen. Hon hade dukat och gjort jättefint och var supernöjd. Men på kvällen smög värdparet in och "spexade" till det. Bl.a gjorde de en blombåge av frallor eftersom att hennes man jobbar på ett bageri. De satte upp skyltar med bageriets namn. Satte två telefoner framför bruden och hennes mamma, eftersom att de alltid pratar i telen m.m
    Lite små spex och så men ändå så vet jag att hon innerst inne blev sur över att de sabbat dekorationerna. Och så vill itne jag ha det!

  • TezzAmore

    Bauti: Helst silver... har sett i reklambroshyrer från tex. Guldfynd, men allt är så dyrt juh!

    Linum: *Slänger mig in på deras hemsida och kikar*

  • MissPhoenix

    Bauti - flytta den med p-piller eller en tablett man kan få av sin gyn eller barnmorska.

  • FredagenDen13

    Grattis till mig!
    Jag har inte gjort bordsplaceringen....
    ... trodde det skulle gå snabbt & lätt?!

    Iofs, jag vet hur vi skall sitta & till 80 % har jag klart i tankarna, hur vi skall sitta.

  • MissPhoenix

    Fredag, det går ganska fort!
    Vi gjorde till ex en tunga till de lite äldre gästerna. De har ju mer gemensamt med varandra än jockes 20åriga kompis t.ex. Sen satte vi syskonen med respektive längst upp på tungorna närmast honnörsbordet. Och de andra tungorna blandade vi med vänner som vi trodde skulle kunna ha skoj tillsammans.

  • TezzAmore

    Linum: Synd att man inte kan prova hemifrån... Åh, vilka fina grejer!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4