• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    usch nu är jag sådär jobbigt mätt... Satte i mig en stor wrap och nu känns det som om det står ut genom öronen på mig....

  • Ab fab

    MISS PHOENIX: 28 Juli
    BAUTI: 11 Augusti
    CARMA: 18 Augusti
    TEZZAMORE: 25 Augusti
    LYKKE: 25 Augusti,
    NIDES: 1 September
    LINUM: 6 oktober
    ADIZZ: 26 Januari 2008

    det är den listan jag har men den behöver nog kompletteras

  • MissPhoenix

    Nu är bordsplacering nummer 6 klar och jag känner mig ruskigt nöjd!
    Och, kommer det till någon så finns det plats att putta in dom med utan att allt förstörs.

  • TezzAmore

    Nickes: Du har mail! Jösses va grejer jag har att fixa med igentligen... underkläder!! Va tusan köper man det??? Då menar jag inte bh utan tänker mer på just trosor... ska man köra på ett par stora som håller in? Var hittar man det? Finns det nån affär där man kan prova innan? Har ingen aning om vilken storlek jag har... *funderar*

  • MissPhoenix

    Lykke - kan du inte släng ut vart alla ska vigas.. inser ju att jag glömmer det ideligen. Men som det ser ut nu kan jag gå på allas vigslar Beror iof på tiden den 18 och 25 augusti eftersom att jag har två brudar då men det ska inte vara några bekymmer...

  • MissPhoenix

    Tezz - funderar också på jättetrosor som håller in - tror att det finns både hos chia och korsetten m.m
    Och så ett par lite finare till kvällen

    Vet inte heller vad jag har för storlek. igår påbörjades ju också operation: DIET så nu är det hälsosam mat och inget sött som gäller. ÄR svårt!

  • MissPhoenix

    Mäh - viger sig lykke och tezz på samma dag? Hoppas verkligen att det är två olika tider så att man kan gå på båda.

  • TezzAmore

    Miss P: Vi gifter oss i Lundby Gamla Kyrka (mellan Eketrägatan och Eriksberg) klockan 15:00.... Lykke klockan 16:30 eller var det 17:00?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4