• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Hej svejs

    Jag fattar ingenting... Visst ser det fint ut och allt men jag kunde inte logga in och jag kunde alltså ej uppgradera mitt medlemskap. Stod att det var felaktig, obefintlig mailadress. Jag har alltid haft den mailadressen!!! Testade nog 20 ggr.

    Så nu är min sida borta och likaså alla mina favoriter. Är rätt jä..la irriterad pga det. Någon mer som råkade ut för samma?

    Anne69

    Nä fy sjutton!!! Jag hade blivit galen. När man väl unnar sig nåt som man egentligen inte har råd med och så blir det skit...
    Tylösand kostar ju oss 4.500 för ett dygn så vi hade aldrig haft råd att betala det själva. Men om vi hade gjort det och det vore skit så hade jag gråtit precis som du. Fy f...n så kasst det låter! :( Tycker verkligen synd om dig och förstår dig till fullo.

    massor av tröstkramar!

    Sitter just nu på jobb men ska försöka mig på att lägga in lite bilder och göra en presentation sen när jag kommer hem :)

    Tina75

    Är du Ninni75 (bara undrar ;) )

    9 månader kvar wow... men shit, det är väl nästan samma för mig, eller???? Näää det blir ju 10,5 månad typ... Men ändåååå :D

    Det enda jag måste lägga på en rem med är viktnedgång och träning. Känner hur det verkligen är dags att sätta igång nu!

    Ska börja simma har jag tänkt...

    Nu måste jag jobba vidare. Återkommer senare.

    kram kram

  • AnneiLund

    Hej tjejer
    Ja allt bara strular...har nytt nick nu och alla favoriterna borta. SKITONÖDIGT!!!!
    Suck....
    Ja jag vet att det känns som en identitetskris.....så Anne69 fick bli AnneiLund...meckigt liksom....så ja känner verkligen med alla Så ninni är Tina nu?

    Ja vi betalade allt själv till vårt kivik besök....men idag på stan hittade jag en hundring som blåste omking....det var nog ngn som tyckte synd om mig!!!

    Magen står åt alla håll, har precis varit och hämtat Thaimat i stan och jag klämde hela portionen,,,,,det var nog menat åt två...skit också...men gott

    Nu ska jag se lite tv, sunka en stund och så kanske jag kommer in lite senare...

    Kram

  • AnneiLund

    Möhippa...gud vad kul!!
    Vad gjorde ni?
    Jag hoppas att min möhippa blir ganska lugn men mina vänner...INGET springa på stan och sälja pussar....INTE min grej liksom...men gärna SPA, skumpa, god mat och party med min vänner
    Vad vill ni göra på era hippor?
    Kram

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Min möhippa är precis lik din önskehippa.

    Vill umgås, har kul och mysigt m mina väninnor. Bli ompysslad och äta god mat och dricka goda drinkar typ :)

    Jag har redan hintat åt dem att spa vore MYCKET trevligt, fniss fniss...

    Har faktiskt helt enkelt sagt ifrån ang pinsamheter, som att kläs ut och sälja marsipansnoppar eller ha en manlig strippa osv. Jag vill VERKLIGEN inte ha en sån hippa!

  • Tina75

    Hej gott folk,

    Jag håller med föregående talare vad det gäller min egna möhippa. Lugnt och avslappnat med massa god mat och dricka räcker mer än väl. SKulle kanske vara trevligt med lite dans som avslutning.

    ANne du har rätt NInni är numera Tina!! :) Ska se om jag kan aklimatisera mig till denna "nya" identitet....... ;)

  • felines

    Hej allihopa!

    Jag blir knäpp på denhär nya sidan!
    Nu kan man inte sortera inläggen på område, och det absolut värsta är att mina anteckningar är borta... sååå suurt, det tar ett par veckor att samla ihop allt igen. De kunde ju ha förvarnat!

  • Tina75

    En upptagen skara människor i brudar Lund ;) Hur har alla det?? :)

  • AnneiLund

    Hej tjejer!!!
    Alltså....när vi pratar om dig tina/Nina...ska säga Tina eller Nina då`?
    HA ha ha ....alltär rörigt nu.....

    Vet ni...en ljuspunkt i mitt misslyckade spainfall var at vi åkte runt till två olika cateringfirmor ute på Österlen...ALLTSÅ...förstå hur konkret allt plötsligt kändes....
    MEN dyrt....det ena stället var verkligen fullblodsproffs, 400 per kuvert exkl dricka som vi fixar själva....helt ok, MEN vi måste ha personal och ska vi hyra hans personal så tar han 329 kr er timma, sociala avgifer och allt...ja summa sumarum..vad jag vill säga är att 4 st mkt erfarna servitörer som jobbar 10 timmar var under en kväll kostar oss ...håll i er nu...13.000 kr!!!!!Trettontusen för att fyra personer ska servera??? Men GUD.....Jag kommer inte kunna slappna av på mitt bröllop...så fort jag ser ngn av servitörerna sitta och ta igen sig kommer jag tänka "jobba din jäkel"....ha ha ha ...

    Kram

  • Tina75

    Anne; Kalla mig för Tina!! Det kan bara inte vara rimligt med de kostnaderna för serveringspersonal. Kan ni inte hyra dem genom ett annat ställe för att hålla nere kostanderna. ALla vi har varit i kontakt med har tagit mellan 115-140 kronor i timmen. Lite mer rimligt!! :)

  • AnneiLund

    Ja den summan låter mkt mer rimlig TINA ...men då är det väl svart va?
    Inte mig emot...för 13.000....ocker!!

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?