Brudar i Lund sommar - 08?
Hejsan!!
Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?
Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.
Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!
Hejsan!!
Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?
Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.
Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!
See ya!!!
kraaaam
aaaj stön, stånk, oooh, ajajajaj, min RYYYGGGG...
Shit vilken vidrig ställning jag suttit, legat, stått, krupit i när jag målat den jä..la byrån. har målat den två omgångar redan. Färgen var ju halvtorr när jag kommit runt första gången så det var bara att gå över den igen.
JAG VILL HA ALLTING VITT just nu. Är skittrött på färger, haha... ett helvitt hem m lite färgklickar här och där är min melodi...
jaja, jag har en byrå kvar kom jag på. (eller det är ju ej byråar egentligen utan mer MALM (ikea) liknande tv-bänkar typ och de ska stå bredvid varann i v-rummet och vara vita tills vi har råd att köpa våra RIKTIGA tv-bänkar (voice, arctic, suck)...
Länk: www.voicefurniture.com/svenska/produkter/
åh vad jag tycker om den. Kan ej bestämma om jag vill ha glastopp eller valnötstopp dock... Hela bottenvåningen i vårt nya radhus går i vitt och i köket (öppen planlösning kommer vi att ha massiva, tjocka valnötsskivor så valnöt vore kanske snyggt??)...
jaja nu är ena byrån vit och nu måste jag rafsa ihop tvätten o rusa ut i tvättstugan...
anne69 hur mår du nu? LIte bättre?
Kram kram
Sitter och googlar på olika sorters boende på Perhentian Islands , en av öarna som vi ska till....Mysigt att drömma sig bort. Har rejält ont i magen.....känner mig hängig. Suck
Vad duktig du är som målar på!!!
Det borde jag också göra.
Har målat tvp byråer i köket vita. Vårt kök har typ inga avlastningsytor så vi har satt tvp Bialitt byråer där (ikea), gamla som gatan. Skit fula,,,,men med lite vit färg blev dom helt ok. Behöver stryka dom en gång till, samt lack på ovansidan så dom blir tåligare...
Radhus....wow....
vart då?
På östra torn :) Här byggs som sjutton, så vi flyttar bara ca 700 meter eller nåt, nä kanske är 1 km?? Vet ej, men så här ser dom ut...
Inflyttning i november, vi har blivit inbjudna till en byggnadskoll den 4 sep, så då ska vi få gå in i vårt radhus för första gången (om man ej räknar alla ggr jag varit på byggplatsen på kvällarna o gått in och kikat innan de stängde och låste när dörrarna kommit upp, hehe)...
Jaja, det ska bli såååå kul att få se det invändigt nu när väggar är uppe och trappan är ditsatt :)
www.erikolsson.se/Pages/ContentPage.aspx
Länk till radhusen, tyvärr inte så mkt bilder. :)
Nu rusar jag ut i tvättstugan... :)
kram så länge
Hoppas att magen blir bättre snart. skittrist att ha ont i den :(
www.erikolsson.se/upload/1312/PDF/Stor%20H_E.pdf
Vår planlösning... Vi ska ha plan 2 alternativ A, fast daniel ska själv göra väggen så att det blir en rak vägg sen har vi garderober längs hela utsidan (i övre hallen lixom) så vi slipper garderober i småbarnens rum :)
Vi har inte en sån köksbänk som på bilden, vi har hel vägg så att säga! Det är 2:orna och 3:orna som har det sådär...
Men det syns väl på planlösningen ;)
kram kram
Äh va f..n...
Ni får kopiera hela länken, den blev konstig!
Åh....så fint!!!
Försökte ladda ner planlösningen men det gick inge bra....men bra priser och det ser hur fint ut som helst!!!
NU såg jag det!!!
fint!!!!