• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Uuuäääääääääääääääää

    Det är jag som gråter, för att här inte har varit någon annan än jag sedan den 27:e!!!!

    ??????????

  • Anja 19 juli 2008

    jag är i chock...

    Snart två dygn sedan någon annan än jag skrev i denna tråd!!!

    Har ni bytt tråd utan min vetskap??? :D

  • Anne69

    Hej allihopa......
    Tillbaks igen, jag var aldrig riktigt borta bara sjukt stressad på jobbet.
    Ja kan ni fatta, så pass stressad att jag inte ens kunde smyga in här och skriva nått...fy så hemskt!!
    Jag skrattade högt när jag läste dina inlägg Anja!!! Du är ju faktiskt skitrolig!! ha ha
    Jag var på ett STORT företag i Lund i går och fick hem SJU rekryteringar, fatta!!! På en och samma gång. Det är enormt mycket och jag kommer att få jobba rumpan av mig...bye bye med alla funderingar på att skaffa sig en sida på wedding announcer...bye bye med all jobbsurf...suck, jag som VILL hänga här med er...hoppas ni finns kvar??
    Kram
  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Wow, det var inte illa, då förstår jag att du kommer att ha massor att göra!

    Typiskt, när man hellre vill surfa på BT och weddingannouncer ;)

    Jag tror inte ni inser hur ensam jag har känt mig här inne.

    TVÅ JÄ..LA DYGN UTAN SÄLLSKAP!!!

    :D

    Men självklart finns vi kvar!!! Dröj inte FÖR länge bara... Då kommer jag ju att blir så vansinnigt uttråkad!!! ;)

  • Anne69

    Hejsan alla!!!
    Sitter på jobbet, lika mkt att göra idag som igår men ville bara smita in och säga hej...
    Har precis läst en tjejs beskrivning av sitt bröllop, gud vad jag bölade...det var bara så vackert...
    Överhuvudtaget så gråter jag en massa när det handlar om bröllop....GUD vad jag gråter till paret som dansar till Dirty Dancing på You tube...ngn mer?

  • Anja 19 juli 2008

    Hej där Anne69

    Så du fick några sekunder över :)

    Jag blir oxå väldigt rörd utav bröllop, men bölar gör jag nog mer när jag läser om förlossningar ;) Det är såååå underbart!!!

    Det ena utesluter ju förstås inte det andra :)

    Jag har lagt in lite olika foton i olika album nu, under rubriken photo album på min sida

    anjaochdaniel.weddingannouncer.com

    Kika gärna :)

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Om du sitter på jobb och ska öppna upp sidan, ha ingen volym på, fniss.. för det är musik på sidan.

    Jättesmörig sådan, så ni som ej gillar smöriga, romantiska låter, stäng av ljudet. haha jag ÄLSKAR den här låten, både texten och melodin. (tur inte sambon vet att jag lagt in den för han avskyr sånt, hoho) :D

  • felines

    Hej Lundabrudar!

    Vi ska visserligen gifta oss först 2009 men eftersom jag avskyr att stressa och gärna vill ha bröllopet ett specifikt sommardatum tänkte jag att det inte kan skada att vara ute i god tid :). Tack så jätte mycket för tipset om buffématen, det verkade vara precis vad vi letar efter. Vi tänkte först ha grillbuffé med massa "lyxiga" tillbehör men den här buffén verkar vara riktigt toppen och dessutom prisvärd, måste provsmaka.

    Det svåraste tycker jag är lokalen. Vi vill gärna ha något i eller i mycket nära anslutning till Lund. Har ni några tips på ett ställe där man just kan ha caterad buffé, egen bar och dansa länge! Vi kommer ha ca 70 gäster och är ute efter något mysigt men vackert.

    Helt tokigt vad man blir beroende av BT, måste jobba!

    Ha det bra!

  • Anne69

    Hej alla nya och gamla!!!
    Ja Anja jag var inne på din sida...den låten..ja så var det dags att böla igen...gud!!Patetisk är jag, suck, jag håller med den är superfin.

    felines
    jag tänker så jag knakar...det första jag tänker på är AF-borgen, men vill ni ha catering fr ngt annat ställe? Dom kan säkert fixa buffé, men hör med Anja, hon vet, hon ska ha sin fest där.
    Välkommen hit!!

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?