• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Hmmm vilka bilder... Vet inte om jag har några :)

    Har inte alls varit mkt inne på facebook. Fattar inte riktigt det roliga men nu har jag fått förklarat för mig HUR SUPERKUL DET ÄR av en kollega *asg* så jag får väl hänga där mer.

    all min tid upptas ju utav BT och Alltförföräldrar :)

    Kolla annars på min sida inne på gamman.se om du vill se lite bilder :)

    FAst dom är nog ett halvår gamla eller så!
    Bilderna på barnen iallafall :)

    Vad vacker du är förresten. Du ser INTE ut att vara en dag över 30 kan jag lova dig. (fast du har kanske satt in ett gammalt foto mooaahahahahahaa)

    Urk måste gnälla lite...

    Är såååååå knäckt... Det går maginfluensa här på jobbet, suck... Inne på andra avdelningen däckar dom en efter en och spyr som kalvar. Suck...

    Jag som ska på kräftskiva imorgon :(

    Hoppas verkligen att du blir frisk snart Anne, det suger med magsjuka...

  • Anne69

    Åh tack snälla!!!
    Supergulligt sagt.
    DEn lilla bilden är 1½ år gammal, det gäller nog dom flesta utom dom som uttryckligen heter 2007.
    Jag var inne och tittade på dig och din fina familj. Du är precis hur fin som helst, jättevacker!! Ha ha ha
    Nu låter vi som på spraydate!!!!!
    Nä...men vad jag vill säga är att vi nog är lite väl snabba med att dissa oss själva...jag tycker att vi ska enas om att sluta göra det. Men jag behöver fortfarande gå ner i vikt till bröllopet, ingen dissning bara et faktum. Nu har jag också reggat mig på gamman. Får se när jag pallar fylla i ngn info.
    Måste duscha nu
    Luktar apa

    Kramar till er alla Lundababes!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Klubben för inbördes beundran *asg*

    Mitt foto är dock inte helt nytt... SEr mkt tjockare ut i ansiktet nu *surar* :(

    På det där fotot vägde jag nog runt 7 kg mindre än nu. Men men, det är ju ändå rätt likt ;)

    Fast när jag tittar på det nu så ser jag att de där förb... rynkorna mellan ögonen, de jag har för jag hela tiden kisar o rynkar pannan, de har blivit sååååå mkt värre på bara 1,5 år!!! Hjälp!

  • Anne69

    Ja eftersom vi kör "ärliga klubben" här så kan jag bara tala om att jag kommer köra en botoxbeh innan bröllopet. Superduktiga i Malmö

  • Anja 19 juli 2008

    Oj botox vågar inte jag... just för att det är ett gift och för att det är så jä..la vanligt att ett eller båda ögonen börjar hänga efteråt (vet ett par stycken som råkat ut för detta :( ) så jag kommer köra restylene för att vara på säkra sidan.

    Vad kostar botox? Är det någon skillnad i pris från restylene? Restylene är väl bara collagen som man lägger in i rynk-vecken så att säga, helt organiskt m andra ord. Är skitnojjig m nervgifter :o

    Har du gjort det förr? Blev det bra? Du ser ju ganska rynkfri ut så jag har mina misstankar *asg* hehehe

    monster/demon-bloggaren förresten *asg*

  • Anne69

    Ja jag har testat, men det var snart 2 år sedan...men på min lilla bild på facebook är jag nog botoxad..tycker mig se det på bilden, man kan se det på ögonbrynen som liksom drar sig upp i ett V, lite som Jack Nicholson....Det är en specialeffekt som jag brukar be om då jag normal sett har lite hängande ögonlock, man får ett stick extra övanför ögonbrynet som då lyfter sig några mmm
    Ja det stämmer att Botox är ett nervgift, men man ger det även till barn med kramper och ofrivilliga muskelryckningar då botoxet får musklerna att slappna av. Självklart ska inte botox missbrukas och man ska bara gå till superkunniga personer men jag tror inte det är så farligt då det ges till barn. Numera skrivs det också ut i migränhämmande behandlingar då pannan slappnar av och muskler som spänns vid stress får en chans att vila. Mitt X var läkare jag antar att min liberala inställning är påverkad av honom. Som tur är har aldrig mina ögon hängt, tvärtom, men jag skulle heller aldrig gå¨till ngn annan än MediKat då hon reser land och rike runt för att lära upp läkare och sjuksköterskor konsten att injecera rätt.
    Gud låter som om jag är värsta plasttjejen, men jag har provat det några gånger men inte den senaste tiden för att det helt enkelt har varit för dyrt för min kassa. Men till bröllopet ska jag nog gå dit igen... Eller jo det SKA jag!!
    Det kostar ca 1500 per område, alltså mellan ögonen räknas som ett område och vill jag även ha en slät panna blir det ett område till....Man får rabatt om man går dit mer än en gång, då blir det om jag minns rätt halva priset för område två. Saken med botox är att musklerna med tiden, speciellt de i pannan blir lite försvagade och därför kommer inte rynkorna tillbaks med full kraft igen.
    Bla bla bla....
    Nu blev detta ett LÅÅÅÅNGT inlägg, sorry!

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Aha ok, men då är det ju BILLIGARE än restylane!!! VArför är det så? Vad skumt...

    Ska nog ändå köra på det för det känns tryggare, fniss... Jag har ju aldrig provat förr så jag vågar banne mig inte riskera något innan bröllopet, vore bara så typiskt mig att få värsta hängande ögonlocken ;) Du vet, ödets ironi :o

    Nu måste jga bara göra ett inlägg till, för det blir nr.500 ;)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?