• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    natti natti

    hmm tyvärr tycker nog min sambo att det är en lika manlig rättighet att få massage av sin flickvän ;) så jag säger INGET alls om massage, för säkerhetsskull.

    Då slutar det bara med att jag är the bad guy ;)

    sov så gott :)

  • Ninni75

    Nämen tjejer, här har det då inte hänt mycket idag!!?? ;)

    Hoppas allt är bra med er!!??

  • Anne69

    Hej tjejer

    Önskar att jag hade ngt nytt att skriva gällande mitt tillstånd men NEJ..jag är fortfarande sjuk och det är så in i .... tråkigt!!!!
    Hoppas att det är bättre med er!!
    Det är ju trots allt fredag....
    Har reggat mig på Facebook nu, gud vilken djungel!! Ngn annan här som håller till där? Fast då är man inte precis så anonym...nåja. Kulär det iallafall med alla gamla vänner man kan söka upp.
    Fick svar från en cateringkille, han i Dalby och han ville tyvärr inte komma ut till skåne/tranås och köra catering....skiiiiit oxå!! Snart låter jag McDonalds sköta catering...blir galen..Någon annan här som är galen?? Klaga tillsammans med mig...NUUU, jag är uttråkad....
    Kram från en missnöjd en med fett hår och en mage som krånglar!!!

  • Anne69

    Måste bara fråga en sak gällande bröllopstårta. Vi har pratat med två st wedding coordinators och båda sa att tårtan är värsta partydödaren. Festen kommer av sig och dom rådde mig faktiskt att skippa den, kanske ta densom efterrätt istället...för efter en lång middag vill folk upp och dansa natten lång..inte trycka tårta mitt i natten...
    Jag blev kluven och ganska så fundersam...
    Vad är era tankar om detta???????

  • Anja 19 juli 2008

    Vi kommer att ha tårtan som efterätt :) tror jag... Har inte bestämt mig ännu.

    FAst jag vet inte om jag tror på att det är en partydödare! Varför skulle det vara så?

  • Anja 19 juli 2008

    Jag finns på facebook :) hihi

    Vet inte vad jag heter??? tror jag heter Anja bara, eller AnjaLarsson eller Anja74, haha... ;)

  • Anne69

    *ler*
    Ja mig hittar du om du söker på anne säfström

  • Anne69

    ja jag vet inte riktigt varför...dom menade på att folk liksom pöser till och blir slöa...hinner känna efter att det har varit en lång dag och så.....

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?