• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Fasen nu är det ju så trevligt här att jag inte får något gjort... Jag måste börja sandpappra den jä..la pallen nu så jag kan börja måla. SUCKAR.... djuuuuupt :(

  • Anne69

    Oj...nu ser jag inte vad du skriver...måste vara några störningar på nätet

  • Anja 19 juli 2008

    Mmmm fast du, jag har ju två grabbar och bara en dotter. Och min dotter är det mest envisa och trotsiga du nånsin kan tänka dig + att hon har pappa runt sitt lillfinger, jag tvivlar på att jag kommer få någon hjälp alls av mina barn, haha...

    Nädå, det är klart att barn när de uppnår en viss ålder ska hjälpa till hemma.

    Får bli såna saker som att fylla diskmaskinen, tömma den, gå ut m sopor, städa sina rum åtminstone, till att börja med :)

    Undrar hur tidigt man kan börja med det *kniper ihop ögonen och ser slug ut* :)

  • Anne69

    Ut och sandpappra....jag får klara mig
    Jag kan ju alltid ta hand om högen med tvätt som skriker..."tvätta oss, tvätta oss, vi stiiiiinker"

  • Anne69

    Undrar var våra andra tjejer tog vägen?
    Dom kanske gör ngt nyttigt...

  • Anja 19 juli 2008

    Nämen vad konstigt...

    Här ser ingenting konstigt ut! Uppdatera sidan? förvsinner det då???

    Skumt...

    Men BT har varit skitstruligt tycker jag, på sistone... Ibland kommer jag ej in och ibland går det så trögt och sen kommer det upp att "sidan kan inte visas". detta händer mig någon gång varje kväll och då får jag vänta en kvart eller så, innan jag kan komma in på BT igen...

    Något du upplevt, eller nån annan?

    Vart försvann Ninni75. har hon ett liv vid sidan om eller????? ;)

  • Anne69

    UNDERKLÄDER.....när ska vi alla prata om det? Men jag har nog inte tänkt att lägga en förmögenhet på det...

  • Anja 19 juli 2008

    Mina barn är 7, 3 och 2 :)

    De fyllde nyligen, i april, maj och juni. Födda 0004, 0405 och 0506 :)

    Ordningen är pojke, flicka, pojke :)

  • Anne69

    nja
    Varje gång du skriver at du ska försvinna eller att jag ska hem till dig och städa så strular sidan...konstigt *blink*

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?