• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Jag tror att ser LIIIITE yngre ut än jag är oxå??? (inbillar mig, fniss)...

    Iallafall blir alltid barnen på jobbet så chockade när de frågar hur gammal jag är. Det tror jämt att jag är 23, 25, 26 osv...

    Gulle dem :)

    (alltså , barnen flyttar och det kommer ju nya m jämna mellanrum, menar inte att de frågar om igen och blir förvånade varje gång ;) )

    Även vuxna brukar bli förvånade, men å andra sidan så är ålder så svårt att bedöma på vissa.

    Sen är jag nog rätt så ungdomlig i mitt sätt och har mycket humor. Jag tror att vissa människor kan uppfatta mig som lite oseriös ibland, men det är ju helt fel, jag är bara lite tramsig ;)

  • Anja 19 juli 2008

    Skulle du berätta att du JÄTTEGÄRNA vill komma hem t mig och städa helt gratis??? :D

  • Anne69

    Min dotter ska ju åka på språkresa...minns du? Nåja...det är skit skit skitdyrt...12.000 kr (ångest ångest ångest), nåja. Vi delar på det jag och hennes pappa men hon kommer ändå behöva fickpengar...så varje fredag STORstädar hon vår hem. Då menar jag verkligen at hon STORstädar. ALLT. Det får hon 200 kr för per gång, det tar ca 4 timmar för henne, hon är lite långsam...
    Barnarbete...men så tjänar hon ihop ett rejäl hög med pengar som jag ändå hade varit tvungen att hjälpa till med och jagkommer hem till ett rent hemvarje fredag....GUUUD så skönt!!! Bra va?

  • Anne69

    Min Anders ger henne den ena hundringen så behöver inte jag stå för allt...
    Gulle honom!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Åååhhh önskar mina barn kunde växa upp fortare så att jag kan utnyttja dem till diverse hushållssysslor. Ska göra upp ett schema för dem. Det kan ju börja gälla om typ 5 år eller nåt, eller 7, suck ;)

    Nääää usch jag önskar inte alls att det ska gå snabbare... de kommer ju snart att flytta hemifrån ändå lixom... Allt går ju så fort!!!

    Fattar att det är skönt och det är ju faktiskt nåt ni båda tjänar på :)

  • Anne69

    Kan du förstå hur gött det är????
    Vi hade ändå snackat om städhjälp....men på detta sätt så sparar jag pengar...ha ha ha ...usch slug och lömsk är ag

  • Anja 19 juli 2008

    Jaaa kom igen nu Anne69

    Du behöver ju inte städa ditt EGET hem så då kan du väl städa mitt *asg*

    Moahahahahaha :D

  • Anne69

    den tiden kommer...lovar, det går fort och sen kan man börja utnyttja dom...payback time!!

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?