• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    *asg*

    Hmmm ja varför inte... Jag hade ju definitivt tjänat sååå mkt mer än som socionom ;)

    :D

    Fast taggad, hmm, tja jag vet inte... Som sagt, i den andra tråden där jag hänger så är min planering låååångt efter många andras *asg*

  • Anne69

    Jag kommer dessutom nästan vara den äldsta på mitt eget bröllop....hallå liksom...

  • Anja 19 juli 2008

    Haha...

    Men duuu, har du inga äldre släktingar som kommer???

    Du får placera dig själv med dem som ser äldre ut än du så att du framstår som superung...

    fAst du kanske ser mkt yngre ut än du är och då spelar det ju ingen roll.

    Förresten är du ju inte speciellt gammal heller *asg* :)

    Du är väl ungdomlig av dig om du har yngre vänner. Du verkar ju definitivt inte vara närmre fyrtio. Själv är jag inte en dag äldre än 25. Har inte mognat ett smack :D

  • Anne69

    Ja men då är det väl skönt att ha två trädar att hänga på...i denna är du den som hunnit längst....sen är vi som hänger här lite lite lite extra trevliga!!

  • Anja 19 juli 2008

    Närmre fyrtio... Så taktlöst och elakt av mig... Jag menar förstås, några år över trettio :)

  • Anne69

    Jo jag har lite äldre släktingar som kommer men dom är liksom närmre döden...supergammla....ja jag får placera mig nära någon åldersman...så ser jag superung ut!!!
    Mooohhaaahhhaaaaa

  • Anja 19 juli 2008

    Ja absolut... Ni är ju självklart mina favoriter. Jag behöver ju inte heller känna mig bortkommen och undra hela tiden "vaaa, vad f..n är det?? Vad pratar dom om lixom" ;)

  • Anne69

    Jag ser faktisk ganska ung ut...tror jag...hoppas jag *suger in magen, skjuter ut brösten och ler mitt allra bredaste leende*

  • Anja 19 juli 2008

    Ja exakt gör det så kommer din hy se ut som på en mogen persika och hela du kommer att stråla ikapp med solen...

    Måtte det bli en bättre sommar nästa år. jag vill inte gifta mig i ösregn även om det sägs bringa tur ifall det regnar på bröllopsdagen.

    JAG VILL HA VACKERT VÄDER...

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?