• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Läste igenom mitt inlägg om min väninna och inser att jag låter galen men det må så vara. Jag KÄNNER verkligen så! :D

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Sådär ja, det är helt rätt tänkt...

    Mmm mintgrönt är kanske ännu bättre, hehe... Något jätteglansigt i mintgrönt (ryser)... hehe :D

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    Nääää stackars dig... hemma, med bara BT som sällskap. :(

    ;)

    Nä men fy, vad är du för sjuk? HOppas det går över snart.

  • Anne69

    Jag önskar faktiskt att det liksom var dags att gifta sig i morgon....jag är inge bra på att planera...det bor en lat liten människa i mig..suck.
    Hade jag varit snorrik så hade jag LÄTT haft en wedding coordinator

  • Anne69

    Jag har så ont i magen
    verkar vara ngt som går på jobbet, halva styrkan ligger hemmaoch vrider sig...
    Men det finns ju ett plus med magont...eller hur *blink*

  • Anja 19 juli 2008

    Ja, eller hur :D

    Min väninna var faktiskt nyligen på bröllop och då hade hennes sambo sagt till henne (det var hans kusin som gifte sig) att -du behöver väl inte "over-do it" för hon piffar ju verkligen upp sig.

    han kände att det var lite jobbigt för i hans släkt så gör man sig tydligen inte alls så mkt besvär eller piffar upp sig så mkt t bröllop så hon var ju helt överuppklädd jämfört m alla andra.

    Men hon sa bara -vadå, jag VILL vara fin och varför skulle jag inte få göra mig hur fin jag vill. Det är ju inte så att det gör någon skillnad, för jag är ju mycket snyggare än din kusin även om jag inte gör vid mig, så det spelar ju ingen roll.

    hennes sambo sa inte mer sen. kan tänka mig att han log lite inombords.

    Hon vet nämligen mkt väl om hur söt hon är, på ett helt neutralt sätt, alltså hon är absolut inte självgod eller spelar på det. Hon är lika missnöjd som vem som helst, men hon VET ju att hon är sötare än de flesta så det var ju bara ett konstaterande. *asg*

    Hon ÄR rätt så rolig faktiskt, för hon är helt omedveten om hur det lät. Jag skrattade sååå när hon berättade, för själv var hon otroligt upprörd över att inte få klä sig och göra vid sig hur hon ville när hon skulle på bröllop ;)

  • Anne69

    Anja du är liksom så taggad...verkar tänka till, ligger lååångt före oss andra, du kanske skulle vara min wedding planner....ny karriär kanske?

  • Anja 19 juli 2008

    Anne69

    jag känner som du... Önskar jag vore SNUSKIGT rik så att jag kunde ha folk som fixade allt åt mig! :)

    Då hade jag även haft någon som kom och städade två ggr i veckan och någon som inredde mitt hem och det hade fått kosta vad som helst.

    För att inte tala om hur många ggr om året vi hade åkt på semester och hur GOTT vi hade ätit.

    hade t.om haft en kock i veckorna, som kom och lagade underbar, näringsrik, fettsnål mat :) ´

    Drömmer mig bort ett tag!

    (hade även opererat mig här och där, haft personlig tränare och privat gym, swimmingpool osv så jag kunde simma hur mkt jag ville HEMMA)

    suck...

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?