• Anne69

    Brudar i Lund sommar - 08?

    Hejsan!!

    Är det ngn mer än jag som ska gifta sig sommaren 08 och kommer från Lund?

    Skulle vara hur kul som helst med lite Lundabrudar här inne på BT.

    Hör av det så kan vi hjälpa varandra med lite tips!

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?
  • Anja 19 juli 2008

    Usch vilket gnäll från mig ;) Förlåt... Ska gå och lägga mig snart. Börjar ju kl.7 imorgon bitti :)

    natti natti

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon *kvittrar*

    Nu sitter jag på jobbet. Bara ett barn vaket ännu. Passar på att skriva lite här medan h*n ser på morgon-tv.

    Kunde inte somna igår pga en enveten mygga som surrade mig i örat men som självklart var puts väck så fort jag tände lampan. Grrrr... Så jag är lagom trött. Som tur är jobbar jag bara till 15. Skönt...

    Vad ska ni hitta på idag? :)

  • Ninni75

    Idag blir det ännu en dag på stranden skulle jag gissa. För en vecka sedan trodde jag det var uteslutit att man över huvudtaget skulle få någon färg denna sommar.......känns underbart.

    Ha en bra dag på jobbet eller var Ni alla nu än befinner Er!!

  • Jeenny

    Stranden ida?? Visst d e ju VARMT, äckligt varmt. Men nån sol e d ju inte =(

  • Anja 19 juli 2008

    Tittar in snabbt på jobb för att se vad ni hittar på ;)

    Ingen som vet var man kan hitta korsett? (riktig sådan, inte bara sån där som är snygg och sexig typ, utan en sån som verkligen drar in magen, som man snörar, och som ger snygg form och midja!!)

    :)

  • Jeenny

    Anja: Tyvärr vet ja inte d. Men måste ju finnas i riktiga bh affärer?? Brukar handla mina bh på Change å där BORDE dom ha korsetter.

  • Anja 19 juli 2008

    Ok tack ska kolla där. Har de någon hemsida??? Jag googlar :) TAck för tipset Jeenny :)

    Var ÄR alla ikväll... BAra jag som inte har nåt annat för mig en lördagkväll, hehe...

  • Ninni75

    hej på Er alla Lundabrudar. Vad pysslar Ni med en söndagkväll som denna!? Själv har jag ambitioen att plocka fram mina scrappsaker och se om jag kan vara lite kreativ med förlag till inbjudningskort.Har kommit på att jag börjat bli allt för dragen mot att beställa fast att jag vet att jag borde och egentligen vill göra egna. Kanske kan lite pyssel ikväll ge positiv utdelning......?? :)

    Kanske skulle det vara vettigt att skriva färdigt gästlistan också....... verkar som om kvällen kan bli fylld med en massa.... ;)

  • Anja 19 juli 2008

    Hej hej...

    själv jobbar jag coh slutar inte förrän 22. Så jag lär återkomma här inne vid 23-snåret ;)

    Någon mer som tänker tillbringa kvällen på BT :)

    Ninni75. låter som att du har en hel del att göra. Jag är precis tvärtom. Har hela tiden föresatt mig att göra korten själv men har nu börjat luta åt att beställa då jag inser att såna kort jag vill göra blir för exklusiva och kommer kosta mer än att beställa!

    Har dessutom redan beställt saker för 500 kr på dreamcottage (magnolia) och oseriösare ställe gårnog inte att finna. Hittade en sida där man kunde läsa om olika nätbutiker och där hade folk skrivit så sanslöst mkt negativt om just denna e-butik att jag slet mitt hår när jag läste det och mycket riktigt tog det 3,5 månad innan jag fick nåt. Då hade jag fått skicka tre påminnelsemail. När paketet väl kommer så innehåller det ungefär 2 av 10 saker som jag beställt och inga pengar har jag fått tillbaka. Har heller ej fått svar på mail eller kunnat nå dem per telefon (exakt detta hade flera hundra personer skrivit om inne på den sidan jag hittade). Så beställ alltså INTE därifrån.

    Deras sortiment är så otroligt lockande. De har MASSOR, men grejen är den att de inte alls HAR hälften av de grejor som visas på hemsidan. De formligen blåser folk på pengar. :( Trist men sant...

    Så nu blir det nog ändå beställda kort för mig. Har hittat inne på www.calligraphen.se ett kort som är ljust rosa med ett transparent papper utanpå, med ett svagt vitt mönster. Det heter Lace. Tror att vi kommer beställa dessa faktiskt :)

Svar på tråden Brudar i Lund sommar - 08?