• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Men Oooooooms!!! Hur kan du?! När du vet att iallafall Vickan och jag är så sjukligt nyfikna av oss!! :D:D Berätta nu!! Har du slutat med pillren?! Eller har du kanske kommit ett steg längre än så?! :o:o:o

  • Oms

    Men sister! mitt i prick *e vi nät syrror eller inte så säg;)* ja Tubbies och vickan oxå för den delen;);)

    yes vi pratar BEBIS och inte Bebisverkstad... den har redan flyttat in och hej o hå fort gick det;) slutade m piller och 1 månad senare var jag gravid - hej o hå säger jag bara - hur gick det till??? vi hade ju tänkt oss att det skulla ta liiite längre tid, jag menar jag har ju ätit p-piller i snart 11 år utan avbrott!

    Är nu i vecka 9 och BF är runt 10 december... *jag som sagt att jag minsann inte ska ha ett decemberbarn-- ja hej du* missfallsrisken är ff rätt så stor så jag ropar inte hej ännu, dock så känner jag mig så super gravid så jag kan inte hålla det hemligt så länge till för min omgivning (mår illa som få, yrsel, sover HELA tiden, vaknar på nätterna, drömmer än mer galan drömmar, har cravings, humörsvängningar, jätttesvullen mag :( ja U name it)

    vi var på inskrivning igår och nästa vecka är det läkarbesök, och sen är det ngt som heter KUB och sen är det UL osv osv hur många förkortningar som helst att hålla reda på!

    så tjejer JAG tänker INTE lämna den här tråden så ni kommer att få dras m mina bekymmer o besvär i den mån jag delger dem de närmaste månaderna till förlossningen *ve o fasa ungen ska ju ut sen oxå - hade glömt den delen*

  • Oms

    haha, vad många gånger jag skre vordet HEJ, jag som aldrig använder det annars haha, jaja så kan det vara;)

  • viktualia

    Men vad skoj Omsis Pomsis!!! *jättekramen*

    Måste dock säga att det var ganska lättgissat... fniss fniss!!

  • viktualia

    Förresten Sis - min mens följer bara pillren.. inget annat.. ha ha

    Och Omsis - jag har misstänkt att något varit "vajsing" med dig eftersom du klagat över huvudvärk och annat här i tråden... så chocken uteblev lite.. hi hi...

    Har nämligen en polare som kom ur gravidgarderoben för nån vecka sedan, som hade klagat över precis samma saker om du innan......

    åååååååå vad skoj med trådbebis!!! hi hi!

  • Telemarkgrrl

    Men GRATTIS gumman!!!! Oiiiiiiii, en trådbebis, vad roligt!!! :):):):):)

    Men hörru du, din lilla frögurka, kan du inte berätta hur man gör?! (Alltså, jag behöver inte dom tekniska detaljerna, dom kan jag...) :D;):D;)

  • Oms

    ja det e ju inte så att vi har hållit tyst om våra planer för ngn direkt, men många trodde nog att vi skulle bli klar m flytt o så först *det trodde vi med kan jag säga*

    har inte berättat på jobbet, för vänner eller min mamma, bara jag, maken o dottern vet och dotterns kommentar var "o nej EN TILL som ska skrika *sagt med ett stoooort leende* åååh vad jobbigt *ler ännnnu större* och sen var det bra med det:)

    och nu vet ni oxå;) *och självklart så tror ju jag att det bara är vi som läser en här tåden, hahahaha*

  • Zozo

    Tradbebis!! Grattis omsan! Champagne! eller, naja, du kan fa lite äpplejuice istället da...

    Och vad är det för fel pa decemberbarn da! *född 15e december surar*

  • viktualia

    vi andra får väl dricka lite skumpa nu alltså!

    Och Omsis - minns att du inte för speciellt länge sedan frågade mig om alkoholfria viner..... ha ha ha.... hemlig??? njaaaa... fniss

    det är ju freeeeeeeeeeeedag!!!

    Och ännu en gravid kvinna vars alkoholkonsumtion måste tas över av nån.. hi hi

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4