• Mrs*N* 18/8

    BT folk ta hälp av varandra?

    Har faktiskt snott denna tråden av de trevliga Göteborgarna, det är ju en kanonbra tråd att starta här. Alla vill vi ju ha fina bröllop som man kan minnas med glädje =)

    Kanske kan vi hjälpa varandra? Det är ju dyrt att gifta sig, det har väl alla märkt nu?!

    "Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?!"

    Jag tänkte att kan göteborgarna så kan väl vi skåningar? =)
    Så alla tjeer nere i Malmö/Lund, vad säger ni?

  • Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • littlepixiegrl

    Hoppas säljaren skickar fakturan snart, så jag kan betala och få mina saker skickade! :)

  • sexydoktor

    Szustak

    japp, du har helt rätt att jag gör nageluppbyggning
    så maila mig eller adda mig på msn så skall du få alla uppgifterna.

    kram

  • mrscea

    J+J
    Jag forsokte emaila dig men jag fick tillbaka att mailboxen inte finns. Kan det vara att din inbox ar full kanske?

    Jag ar i alla fall intresserad av att kanske få hjalp med blommor. Ha det bra idag allihop!

  • mrscea

    oh en sak till, ar det någon som vet vart man kan kopa rosenblad billigt? Jag vill inte att gasterna ska kasta ris och så har jag sett att man kan ha rosenblad i stallet och det ser ju jattefint ut men vart kan man kopa massa billigt? Hur mycket kan man behova for ca 50 gaster?

  • littlepixiegrl

    mrscea: roseblad i tyg kan man köpa på Ikea ganska billigt, bara 19kr förc en ask med säkert 100 blad, såna har jag köpt till blomsterflickan :)
    Det finns i rosa med lite grönt på, något mörkare rosa, mörkröda, gula, orange och creme o nån konstig grön blandat.

  • mrscea

    hej littlepixiegrl

    jag såg att du skrev att du har kopt grejer pa ebay.uk, jag har aldrig anvant ebay så nu gick jag in och registrerade mig men jag vet inte om jag gjorde ratt for jag satte Sverige nar den frågade efter adress osv. Kan man bara shoppa på ebay sverige då? hur gjorde du for att skriva in din svenska adress men shoppa på ebay UK? Sakert jattedum fråga men som sagt jag ar ny :)

  • mrscea

    och vilken kategori ska man soka under sen, jag skrev organzapåsar i sokfaltet och det kom upp "0 objekt" oh vad jag suger på det har haha

  • littlepixiegrl

    mrscea: ebay.se är inte särskilt bra, så där har jag aldrig handlat något, men däremot på ebay.com och ebay.co.uk. Man kan logga in på vilken av sidorna som helst...tror jag, det brukar ju jag göra :)
    Det kan iofs vara så att jag registrerade mig på ebay.com, det var några år sedan så jag minns knappt! testa att logga in på ebay.co.uk eller ebay.com så borde din adress stå under dina kontouppgifter.
    Sök organza pouch så finns det massor!

  • littlepixiegrl

    Japp, nu har jag registrerat ett annat användarnamn på ebay.se och det är bara att logga in på en av de andra sidorna så finns adressen där redan :)

  • littlepixiegrl

    mrscea: förresten så är de enda dumma frågorna de frågor man inte ställer :)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?