• Mrs*N* 18/8

BT folk ta hälp av varandra?

Har faktiskt snott denna tråden av de trevliga Göteborgarna, det är ju en kanonbra tråd att starta här. Alla vill vi ju ha fina bröllop som man kan minnas med glädje =)

Kanske kan vi hjälpa varandra? Det är ju dyrt att gifta sig, det har väl alla märkt nu?!

"Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?!"

Jag tänkte att kan göteborgarna så kan väl vi skåningar? =)
    Så alla tjeer nere i Malmö/Lund, vad säger ni?

• Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • mrscea

Nar de sager 50 organzapasar till cermonin, vad menar de da, vad ska man ha dem till? Och sen presentaskar till som gava at gasten, vad lagger de flesta i som gava?

• Koalasara

BeaBea82...

Har du någon vanlig e-mail? jag har försökt komma i kontakt med dig via msn, utan lyckad träff. Är själv sällan på msn och det är svårt att pricka in en tid samtidigt. Har inte hittat någon vanlig mail till dig. Du verkar ha många kontakter och tips, dessutom i mina trakter, därför har jag en hel del frågor och föredrar mail.

• Mrs*N* 18/8

Koalasara, bea__g@msn.com är min mail =) två understreck har jag, kanske därför det inte funkat

• Mrs*N* 18/8

littlepixiegrl , har du beställt riset än? ville du dela?

• littlepixiegrl

Bea: Delar gärna, men har inte beställt än, ska göra det idag...kan ju faktiskt ta och göra det nu t.o.m :)

• mrscea

Jag har precis betallt en himlans massa rosblad fran eBay.co.uk men jag kommer inte behova alla sa jag tankte kolla om nagon vill dela? Jag har bestallt 500 burgundy, 500 pink, och 500 ivory sa jag tankte behalla 250 var av varje.

De var inte dyra men jag kollade inte fraktkostnaden ordentligt sa det var tyvarr dar den storsta kostnade hamnade, men men, nu har jag lart mig den laxan :)

Men om nagon ar intresserad av att dela sag till. Ha en bra snoig dag i Malmo!

• littlepixiegrl

bea: Någonting annat du vill beställa från calligraphen? Jag kan ju göra det samtidigt, så slipper du extra frakt! Rosblad, såpbubblor...?? :)

• littlepixiegrl

mrscea: Oooh, då behöver jag ju inte beställa rosblad! :)
    Jag köper gärna ivory och burgundy...hur rosa är pink? :)

• littlepixiegrl

mrscea: om det är skilda auktioner på rosbladen men samma säljare, så fråga om du kan få samfrakt, det brukar bli billigare. Jag betalade en "hög" med grejer i förrgår och frakten blev 9pund istället för 19pund, eftersom man ofta får 50% rabatt på allt utom första frakten :)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?