• Mrs*N* 18/8

    BT folk ta hälp av varandra?

    Har faktiskt snott denna tråden av de trevliga Göteborgarna, det är ju en kanonbra tråd att starta här. Alla vill vi ju ha fina bröllop som man kan minnas med glädje =)

    Kanske kan vi hjälpa varandra? Det är ju dyrt att gifta sig, det har väl alla märkt nu?!

    "Tänk om vi här BT kunde ta å erbjuda varann hjälp med tex servering, skjuts, dekoration, musik på bröllop om man ändå bor i samma kommun och så får man hjälp tillbaka. Tjänster å gentjänster...Tänk vad många 1000-lappar rikare man skulle bli?!"

    Jag tänkte att kan göteborgarna så kan väl vi skåningar? =)
    Så alla tjeer nere i Malmö/Lund, vad säger ni?

  • Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?
  • mrsarnold

    J+J
    Jag arbetar i køpenhamn sa jag hjalper garna till om du behover. Sjalv ar jag intresserad av en florist som kan hjalpa mig. Jag har tre tarnor och min blivande har tre marsalkar sa jag maste kopa en del blommor. Jag vet vad jag vill ha och forsoker helt enkelt hitta något så bra som mojligt utan att bli ruinerad.

    Sexydoktor

    Samma har, jag hjalper garna till med vad som helst. Jag ar valdigt intresserad av att hitta någon att gora naglarna hos, inte bara infor mitt brollop men garna som vanlig kund också.

    Kan jag emaila er?

    Mvh

    Sandra

  • sexydoktor

    mrsarnold

    du är välkommen att maila mig
    du är jätte välkommen som kund hos mig om du vill *ler* kram på dig min mail står lite längre upp på sidan

  • Szustak

    jag hjälper också gärna till om någon behöver någonting...servitris eller något i den stilen, följer gärna med på shopping om någon vill :)...Ska föresten över till danmark och titta kläningar om någon vill följa med, ju fler desto roligare! Jag är rak och ärlig och om något inte passar så kommer du att få höra det :)

    sexydoktor

    Nagelteknolog vad är det? är det nagelbyggning..? om det är de så är jag också intereserad!

  • J+J

    mrsarnold
    Hjälper gärna till om jag kan..... jag bor i trelleborg men jobbar inte som florist men har bra kontakter hoss grosister o butiker fortfatande...(kan fixa billiga blommor)
    min mail är jimyojohanna@hotmail.com
    har även msn

  • Mrs*N* 18/8

    billiga blommor är aldrig fel, har lagt till dig på msn J+J

  • littlepixiegrl

    Kanske lite OT, men jag hade tänkt beställa såna små sockerhjärtan/bröllopsris från calligraphen, men där står att det räcker till 100 små påsar och vi kommer inte ha m,er än ca 55 gäster. Kanske det finns någon här som skulle vilja dela en beställning med mig? Jag bor i Lund förresten! :)

    Hjälper gärna till om någon behöver hjälp med något, men jag kan inte säga på rak arm om jag kan något som är behjälpligt vid bröllop :)

Svar på tråden BT folk ta hälp av varandra?