• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz

    Ska ställa mig i kö nu genast!! =)

    Hur går det i er planering nu då?

  • Lilla Li

    Shiliz: Jo det går bra. :) Min vigselring var klar i fredags - helt underbar! Lämnade dock kvar den hos smeden så att vi inte tappar bort den i flytten. Sitter just nu och skriver ihop lite gästrim. Har väldigt många klara, men några kvar. Nästa punkt på listan är att vi ska till Göteborg och prova kläder till honom. Tror det dröjer 3-4 veckor innan vi åker dit - lite mycket att göra med huset och allt nu... :) Själv då?

  • Shiliz

    Just det, flyttar ni nu?! Vi tittade på ringar i lördags men ska väl vänta lite innan vi beställer. Köpte mina underkläder också. Skönt iaf att man hittat nåt om man gillar. Hoppas att ni hittar kläder till honom då i Gbg.

  • Lilla Li

    Shiliz: Vi flyttar den 2:a maj så det är en vecka kvar. Får börja packa i helgen. Skönt att det är långhelg i alla fall. :) Jag har beställt lite underkläder på nätet, tror de kommer fram idag. Hade varit skönt att ha det färdigt också. Skor har jag köpt också - två par. :) Ett par röda och ett par vita. Tror jag ska använda båda. :D

  • Shiliz

    Lilla Li: Åh vad avundsjuk jag blir! Får hoppas att dina underkläder passar då, jag hade lite flyt på underklädeskompaniet för det var det sista av mina storlekar som de hade. Skiljer sig skorna mkt eller? Jag har funderat på att köpa ett bar fina ballerina skor eller nåt så jag kan byta om jag får ont i fötterna i slutet av kvällen.

  • Lilla Li

    Shiliz: Nej skorna är ganska lika. De vita har en klack på ca 7 cm och ett litet öppet hål vid tårna. I övrigt som en vanlig klacksko. De röda är som en vanlig klacksko bara, i matt mörkrött skinn typ.

  • Lilla Li

    Shiliz: Njäe vi kommer inte ha några dekorationer. Däremot kommer de matcha min bukett och stolsöverdragen på festlokalen. ;) Som om det är viktigt... Hahaha. :D

  • Shiliz

    Lilla Li: Haha, det är ju bonus om det är så iaf! Har ni bestämt vad ni ska ha för mat än?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3