• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Rystall

    Vi kanske skulle ha nått gott på fängelset medan vi gör oss redo att äntra staden.

    Vi hittar säkert nått trevligt ställe som vi kan fortsätta på efter greken.

  • Cybermamman

    På fängelset

    Nu blev jag riktigt orolig. Nog för att vi testskrivit fula ord ibland och flyttat upp olovandes från källaren men fängelse

  • Cybermamman

    Ja, vi har en fredagsfest på lördag. Få se nu vad är det vi brukar ha.

    * Popcorn
    * Serpentiner
    * Kladdkaka
    * Vin
    * Brukar vi ha öl
    * Lördagsgodis

  • mammacatta

    Vi brukar ha vin och skumpa, det är jag säker på. Gröna skylten ligger på krypasvtånd från bögringen.
    Kladdkakan är lite värre, men poppcorn, serpentiner och lördagsgodis kan välan ordnas...
    Finns ju affärer som inte säljer annat Även DE på krypavstånd.

    Om det är fint kanske vi kan ha lite picnic ute

    Har ni tänkt på en sak? VET ni hur många FULA ORD som smyger sin in i texten utan att man tänker på det????

    Sen inatt ska jag drömma söta drömmar om ostörd nattsömn avslutade med en liiiiiten lur. Sen ska jag megaducha... ENSAM. *ryser* Vilken grej! Undrar om barne begriper. Mamma har dagdrömmar om ostörda dassbesök.
    *fniss*

  • mammacatta

    CM: vi måste ta ett snack. Det är ju MIN hårfärg! Vi kan väl inte gå på stockholms gator och torg och se LIKADANA ut!

  • mammacatta

    *fniss*
    10.11

    Noga med den där minuten, sa Bill.

    P ska åka till stugan och vara där hela tiden. Det är alltså TVÅ resor här - och som ni alla vet så packar man lika för 2 dar och två veckor...
    *suck*
    Jag tror jag ska packa lite.

    Vi hörs imorgon - ska kolla här innan jag åker.
    Vi ses på stationen CM!

    Eller vi kanske rings lite innan? KRAM hursomhelst - imorgon *tuuuut*

Svar på tråden Äntligen fredag del 8