• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • mammacatta

Det ska till missbruk och ätstörningar för att få värre än vad jag har.

HUR kan P vara deras son?
    De har ju dyslexi i parti och minut (inga nyheter direkt)- svärfar visste inte ens vad det ÄR och han har jättemycket! Dyselsi kallade han det.
    Han är säkert med den där bönan för att hela hennes familj får honom att känna sig smart.
    Ex: De får inte umgås med hennes äldsta barnbarn längre. Varför? För att snorungen säger att han får göra saker som han normalt inte får. En 7åring? De tror mer på en 7åring än på svåris och tantilura. 7åringar kan inte ens skilja på saga och verklighet - det är DÄRFÖR de kan leka så himla bra... *douhhöööö* Men tydligen inte däruppe i busken. Där ljuger inga barn.
    *suck*

Jag säger som maken: Men vi har superfina barn! Vi har fått våra paranteser för att våra barn är så fina. (yin och yang liksom)

• janos

*kramar om mc*

Nu är det bara två dagar kvar tills vi ses.

Nu måste jag skynda till jobbet *suckar*. Hoppas att ni får en bra dag allihopa

• mammacatta

Idag måste man tvätta om man ska få med det till stöckhölm!
    Jag har shoppat loss - jag satte väl sprätt på 300 kr igår *herregud så dålig på shopping man ääääär*
    Nya böxan, nytt schampoo som luktar cocos, ett nytt anteckningsblock för 20 kr och en affish på nasse och nalle puh. Jag fick inte ens till nån summa på byxorna, för det var 25% rea på alla byxor.

Inte ens när jag handlade mat blev det nån vidare summa. Jag som hade som mål att konsumera bort min ångest...

• Hilde

Konsumera bort ångest... är det det jag håller på med ?

• anne på grönkulla

Själv blev jag så glad igår när maken hittade en cashmere-tröja han ville ha - efetr drygt 2 års letande - jag lovade honom den i present förra julen (eller var det förrförra???)...

• mammacatta

Bättre sent än aldrig! *ler prupphurtigt*

• janos

Hej hej! *janos är ledsen*

Fick lov att gå hem tididgare från jobbet idag. Mår illa och hela min värld snurrar. Nu ska jag lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv.

Hoppas att jag slipper må så här i helgen

• äntligen på väg

Ciao. Två dagar kvar och jag vet fortfarande inte om jag kommer . Har haft så mycket att göra att jag inte ens hunnit läsa i fredagstråden .

Jag och maken har mest sprungit om varandra de senaste veckorna. Och jag har väldigt lite pengar kvar (får lön den 27:e).Dom två sakerna talar emot att jag åker iväg. Samtidigt... hur ofta får man chans att träffa alla fredisar lixom..?
    F´låt att jag velar! Räkna inte med mig förrän ni eventuellt ser mig på lördag. Jag har iaf koll på tiden 13.30 (kommer antagligen med samma tåg som Hilde 13.45 om jag kommer).

Kramar i massor!!!

• äntligen på väg

Stackars Janos! Hoppas du mår bättre till helgen!

Svar på tråden Äntligen fredag del 8