• Hilde

    Äntligen fredag del 8

    Äntligen fredag del 7

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Cybermamman

    Packningså ... nähäädu ... där ångstrar vi ingenting. Det är möjligen när man skall försöka få igen locket på väskan som ångesten väller fram som en vägskrapa om natten.

  • Rystall

    Jag har inte börjat packa ännu, för jag vet inte vad jag skall ha på mig. Vad skall ni ha på er? Man kanske hittar nått i storstaden att shoppa för kvällen? Ångest!

    Ska jag boka bord eller?

  • Cybermamman

    Ja boka bord. Bättre boka och boka av än obokat och fullbokat.

    Jag håller på med en avslappnande hårfärgning. Det blir rosa.

  • Rystall

    Nu har jag bokat bord. Problemet är att det är fullt efter kl 21 så vi måste ha lämnat tills dess.. Jag bokade kl 18:30 och i värsta fall får vi avboka om vi tycker att det är för kort tid.

  • Rystall

    Hittar en trevlig pianobar eller nått. Man kan ju oxå gå hem och sova.....Men då tillhör man nog inte vårt gäng

  • Cybermamman

    Bra Rystall att du bokat, hade varit synd om vi inte alls fått plats. Vi får väl sitta på McDonalds senare på kvällen om vi inte hittar nåt annat. Eller hänga runt den beryktade ringen ...

    Var är alla, hallå kom hit, vi måste ha en plan

  • Cybermamman

    Jag kom på en megamiss. Sommartiden börjar på söndag så vi måste asa oss upp en timme tidigare ... shit happens...

Svar på tråden Äntligen fredag del 8